خبرگزاری کار ایران

برای کاهش تلفات در تصادفات جاده‌ای استان اصفهان؛

تهیه طرح جامع کاهش تلفات جاد‌ه‌ای الزامی است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۱۷

طرح جامع کاهش تلفات جاده ای باید برمبنای سه شاخص دستگاه، نوع فعالیت و زمان تهیه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در اولین جلسه کمیته ایمنی جاده‌ای با موضوع ریشه یابی و بررسی تحلیلی تصادفات با تقدیر از تدابیر اجرایی دستگاه‌ها در ایام نوروز و کاهش تلفات نسبت به سال گذشته؛ خواستار برنامه ریزی منسجم در قالب طرح جامع کاهش تصادفات جاده‌ای شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمد علی طرفه کاهش آمار تلفات تصادفات در استان را ناشی از همکاری و تعامل مناسب دستگاه‌ها، نظارت‌های فنی، آموزش و فرهنگ سازی دانست و اظهار داشت: با این وجود باید اقدامات بیشتری در این حوزه‌ها انجام و مجموعه امدادی متناسب با ظرفیت استان تقویت شود و دستگاههای امدادی، انتظامی و خدمات رسان باید قبل و بعد از حادثه آمادگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: وسعت فراوان و استقرار استان در هسته ارتباطی کشور و رتبه بالای اصفهان در برخورداری از راههای اصلی و حمل و نقل و بار و مسافر؛ ضرورت واقعی نمودن و تدوین شاخص‌های رتبه بندی تلفات جاده‌ای متناسب با وضعیت استان براساس استانداردهای بین المللی را دوچندان می‌کند.

طرفه با توجه به اقدامات بعمل آمده در خصوص تهیه طرح جامع کاهش تلفات جاده‌ای، بر تسریع در تهیه و عملیاتی نمودن طرح و طراحی ماتریس این برنامه برمبنای سه شاخص دستگاه، نوع فعالیت و زمان تاکید کرد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری اصفهان اذعان داشت: برنامه‌ها باید از نظر زمانی اولویت بندی شده و برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت طراحی شود.

وی تصریح کرد: در این برنامه باید وظایف دستگاه‌ها دقیقاً تعریف و بابررسی‌های لازم؛ نیاز‌های سازمانی از حیثاعتبارات وتجهیزات اعلام شود که این امر موجب می‌شود برنامه براساس ظرفیت وامکانات واقعی استان و مبتنی بر اهداف و چشم انداز طرح وکاهش تلفات در بازه‌های زمانی یکساله تدوین و اجرا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز