خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فنی و حرفه ای استان اصفهان تاکید کرد:

نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در حفظ میراثمعنوی کشور بی‌بدیل است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۸۶

در استان اصفهان ظرفیت های مناسبی در صنایع دستی وجود دارد که می تواند ضمن اشتغال بالا باعثتولید ثروت شود.

مدیر دبیرخانه اجلاس و جشنواره بین المللی میراثمعنوی در دردیار با مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به اهمیت نقش دستگاه‌های اجرایی، حضور آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این اجلاس را مهم برشمرد وادامه داد: با عنایت به پذیرش میزبانی شهر اصفهان از نشست اجلاس فوق در آینده نزدیک نمایندگان ۵۰ کشور به این شهر سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان نیز ضمن با اهمیت خواندن ۱۵۰ اثر از تولیدات صنایع دستی استان اصفهان که دارای برند جهانی و تأئید یونسکو هستند گفت: ضرورت یاددهی و اشتغال مهارت این هنرهای گرانب‌ها به نسل‌های بعدی از دالان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است.

ابوطالب جلالی، تاکید کرد: در استان اصفهان ظرفیت‌های مناسبی در صنایع دستی وجود داشته که می‌تواند ضمن اشتغال بالا باعثتولید ثروت گردد.

وی رمز ماندگاری این میراثارزشمند در استان را توجه به بعد معنوی آن یعنی اشتغال روشهای تولید از طریق مهارت آموزی و آموزش آن به نسل‌های بعدی با توسعه و گسترش این مزیت منحصر در استان دانسته و آمادگی این اداره کل را در اجلاس پیش رو اعلام نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز