خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد:

اولین دوره مسابقات قهرمانی تنیس روی میز دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۸۲

مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور ۱۳ تیم در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر و در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد.

مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان با حضور ۱۳ تیم در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر و در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در این دوره از مسابقات که با حضور فعال تیم های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر، خمینی شهر، هرند، شهر مجلسی، نجف آباد، کاشان، تیران، شهرضا، خوراسگان، اردستان، دولت آباد، نیک آباد و علوم و تحقیقات اصفهان برگزار شد، در قسمت تیمی مسابقات در چهار گروه مقدماتی آغاز و در دور دوم که بصورت آسیایی انجام گرفت پس از ۲۲ بازی جذاب و دیدنی تیم دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان مقام اول، تیم دانشگاه آزاد اسلامی کاشان مقام دوم و تیم دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر و نجف آباد بصورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

در ادامه و در قسمت انفرادی ۴۳ بازیکن شرکت کننده در یک مسابقه تک حذفی به رقابت پرداختند و سرانجام پس از ۴۲ بازی پرشور و نفس گیر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان مقام اول را بدست آورد و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر مقام دوم مسابقات را از آن خود کرد و بر سکوی قهرمانی مسابقات تکیه زدند.

خاطر نشانی می سازد با حضور دکتر مهران مجلسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر، معاونین، مدیران استانی و رؤسای ادارات شهرستان، دانشجویان ورزشکار و علاقمند با اهداء لوح سپاس و مدال قهرمانی، از نام آوران مسابقات تقدیر به‌عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز