خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

۹۱۰ انشعاب غیرمجاز در اصفهان کشف و رسیدگی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۸۰

در سال گذشته ۹۱۰ فقره انشعاب غیرمجاز در اصفهان شاهین شهر نجف آباد، مبارکه، گلپایگان، سمیرم، شهرضا، فلاورجان، جلگه و لنجان کشف و نسبت به رفع آن اقدام شد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۹۱۰ انشعاب غیرمجازآب در اصفهان کشف شده است گفت: حدود ۸۰ درصد انشعابات غیرمجاز کشف شده مربوط به واحدهای مسکونی بوده که عمده این واحدها در منطقه یک، ۴ و ۵ شهر اصفهان و شهرستانهای شاهین شهر نجف آباد، مبارکه، گلپایگان، سمیرم، شهرضا، فلاورجان، جلگه و لنجان بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رضا رضایی درخصوص اقداماتی که آبفای استان اصفهان جهت جلوگیری از نصب انشعابات غیرمجاز در دستور کار قرار داده، تصریح کرد: در سالهای اخیر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به منظور جلوگیری از نصب انشعابات غیرمجاز در جای جای استان تدابیری نظارتی خود را بسیار گستره تر کرده به طوریکه مأمورین قرائت کنتور نظارت بسیار دقیق و فشرده بر چگونگی نصب انشعابات آب واحدهای مسکونی و غیرمسکونی اعمال می کند.

رضایی ادامه داد: نصب انشعابات غیرمجاز نه تنها از لحاظ درآمدی ضرر و زیان هایی برای شرکت به همراه دارد بلکه در شرایطی که استان با چالش جدی کم آبی مواجه است این مشترکین بدون محاسبه آب بها اقدام به مصرف بی رویه آب می کنند در حالیکه مدیریت مصرف یکی از اولویت هاست.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان افزود: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در نظر دارد با نظارت همه جانبه بر چگونگی نصب انشعابات آب از هرگونه نصب انشعاب غیرمجاز جلوگیری کند و با کشف انشعابات غیرمجاز مصرف آب در استان اصفهان را به خوبی مدیریت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز