خبرگزاری کار ایران

از اول خرداد ماه سال جاری؛

تردد اتوبوس های با عمر۳۰ سال در جاده های اصفهان ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۷۸

در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده در جاده های کشور از تردد اتوبوس ها با عمر ۳۰ سال در جاده ها ی استان اصفهان جلوگیری می شود.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح های ممنوعیت تردد ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده در جاده های کشور از اول خرداد ماه سال جاری از تردد کلیه اتوبوس های مسافربری با عمر ۳۰ سال و بیشتر در سطح جاده های استان جلوگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ " رضا رضایی " افزود: همچنین مرحله دوم طرح ممنوعیت تردد مینی بوس های فرسوده با عمر ۴۰ سال و بیشتر نیز و طرح ممنوعیت تردد کامیون های فرسوده با عمر ۴۵ سال و بیشتر در سطح جاده های استان نیز در دستور کار این پلیس قرار دارد.

وی تصریح کرد: تمامی پاسگاه های پلیس راه موظف هستند از زمان اجرای طرح به توقیف و انتقال خودروهای مذکور به پارکینگ اقدام کنند که در این زمینه از رانندگان این نوع خودروها انتظار داریم با نیروهای پلیس کمال همکاری را به عمل آورده و از تردد خودروهای خود خودداری کنند.

سرهنگ رضایی کاهش مصرف سوخت، کاهش آلاینده های زیست محیطی، ارتقای سطح خدمات قابل ارایه به متقاضیان و افزایش ایمنی سفر در حمل و نقل عمومی برون شهری را از مزایای اجرای این طرح ها عنوان کرد و اظهار داشت: در سال های بعدی نیز طرح های مذکور ادامه خواهد یافت و در هر سال یک سال از سن خودروهای مذکور کاسته می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز