خبرگزاری کار ایران

درسال گذشته صورت گرفت:

ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای بیش از ۱۹هزار مددجوی کمیته امداد استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۷۶۱

درسال گذشته بیش از ۱۹هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان ازآموزش های مهارتی برخوردار شده اند.

مدیر کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان اصفهان در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اینکه این اداره کل توانسته همکاری خوبی با کمیته امداد درسال گذشته داشته باشد، افزود: امیدواریم در سالجاری نیز بتوانیم در سایر بندهای تفاهم‌نامه به صورت تاثیرگذار عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی، تاکید کرد: در سال جاری نیز برای هر چه بهتر و بیشتر برگزار شدن این آموزش‌ها، با برگزاری آزمون‌های کتبی و عملی مددجویان شهرستان‌های هرند و ورزنه نیز موافق هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان نیزبا اشاره به اینکه همکاری و تعامل یک ساله اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با کمیته امداد استان اصفهان در زمینه آموزش به مددجویان تحت پوشش امداد خوب بوده است اظهار داشت: پس از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه، کمیته امداد به دنبال ایجاد و رونق اشتغال برای مددجویان تحت پوشش و توانمندسازی قشر محروم و نیازمند جامعه بوده است.

مجلس آرا، در ادامه این دیدار به ارائه گزارش عملکردی از وضعیت حرفه‌آموزی کمیته امداد در سال گذشته توسط اداره کل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای پرداخت و گفت: طی سال گذشته ۱۹ هزار و ۱۱۳ نفر مددجوی تحت پوشش امداد استان اصفهان در سرفصل‌های آموزشی حرفه‌آموزی و کاریابی کمیته امداد شرکت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز