خبرگزاری کار ایران

در محور اصفهان – نایین صورت گرفت؛

توقیف خودروی سواری با بیش از ۳ میلیون تومان جریمه

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۳۲

یک دستگاه سواری کیا با ۳ میلیون و ۹۶۱ هزار تومان خلافی و ۱۳۲ فقره تخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان گفت: کنترل سرعت، سوابق و بررسی تخلفات خودرو‌ها از جمله مواردی است که بدلیل اهمیت آن ماموران پلیس راه به طور جد در دستور کار قرار داده‌اند و چنانچه موردی را مشاهده کنند که تخلفات پی در پی داشته باشد با آن به صورت قانونی برخورد می‌نمایند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ «رضا رضایی» افزود: در یکی از موارد بررسی شده ماموران پلیس راه اصفهان –نایین در حین کنترل خودرو‌ها یک دستگاه سواری کیا را در این محور متوقف و سوابق آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی عنوان داشت: در بررسی و استعلام سوابق خودروی مورد نظر مشخص شد این خودور تاکنون ۱۳۲ فقره تخلف در نقاط مختلف مرتکب شده و مجموعا دارای ۳ میلیون و ۹۶۱ هزار تومان خلافی است که در این خصوص خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هدف پلیس از اجرای طرح‌های جاده‌ای و ترافیکی، پیشگیری و جلوگیری از هر گونه حادثه دلخراش برای راننده، سرنشینان و دیگر خودروهاست، خاطر نشان کرد: بدلیل شروع سفر‌ها از رانندگان درخواست می‌شود به طور دقیق قوانین و مقررات را رعایت کنند و همیشه و در همه حال سرعت مجاز که یکی از شروط مهم در رانندگی است در نظر داشته و به آن توجه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز