خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تاکید کرد:

مدیران و کارکنان ادارات باید دارای اخلاق اداری باشند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۱۳

بازرسی‌های ادارات باید برنامه محور انجام شود و همه کارمندان دلسوزانه وظایف خود را اجرا کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در جلسه شورای اداری استان اصفهان گفت: کارکنان ادارات باید دارای منش و اخلاق اداری باشند و مبانی و اصول آن را همچون امانت‌داری، خدمت‌گذاری، انضباط کاری و صرفه‌جویی رعایت نمایند.

بهگزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حجت‌الاسلام رضا صادقی گفت: روسای ادارات موظفند از کارمند خود حمایت نموده و اخلاق اداری را در تمامی سطوح سازمانی اجرا کنند.
وی اخلاق را به دو بخش خَلق و خُلق تقسیم نمود و ادامه داد: آنچه که در زندگی هر فرد مورد اهمیت است و باید پرورش یابد خُلق است چرا که به بعد باطنی افراد وابسته بوده و باید هر روز بیش از گذشته پرورش یابد.
صادقی یکی از عوامل از هم گسیختگی برخی از سازمان‌ها و ادارات را بی‌تفاوتی مسئولین و مدیران به کارمند خود دانست و متذکر شد: بازرسی‌های ادارات باید برنامه محور انجام شود و همه کارمندان دلسوزانه وظایف خود را اجرا کنند.
وی گفت: اداره اوقاف یکی از دستگاه‌های اجرایی است که مردم برروی آن حساب ویژه‌ای خواهند داشت و باید با جدیت تمام برای تحقق اهداف سازمان و پیروی از آرمان‌های خون شهیدانمان تلاش نموده و با عزمی ملی، مدیریتی جهادی را در تمامی موقوفات و بقاع متبرکه به وجود آوریم.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره و خاطر نشان کرد: ایشان اولین و مهم‌ترین قدم خودسازی را نگاه انتقادی به اخلاق و رفتار خود دانستند و بزرگ‌ترین تکلیف بر دوش هر فرد را برطرف نمودن عیوب عنوان کردند.
وی داشتن پست‌های متعدد اجتماعی را به تعبیر مقام معظم رهبری(دامت عزه) همانند بندهای کفش دانست که اگر خداوند نخواهد، دست افراد حتی به بند کفش‌ها هم نخواهد رسید.
صادقی متذکر شد: پست‌ها و مقامات به خواست خدا در اختیار افراد قرار گرفته است و این وظیفه افراد را سنگین‌تر خواهد نمود چرا که حفاظت و صیانت از امانات الهی موجب حفظ آبروی اسلام و ولایت است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان داشت: باید من دروغین و عظمت یافته را در خود شکست داد و از خود دور کرد.
وی به اقدامات صورت گرفته در چند ماهه اخیر اشاره کرد و ادامه داد: یکی از اقدامات صورت گرفته در اوقاف، تشکیل کارگروه‌هایی با منابع طبیعی، بنیاد شهید، حوزه علمیه و میراثفرهنگی بوده است و خوشبختانه با برگزاری نشست‌های مربوطه توانستیم اقدامات قابل توجهی را انجام دهیم و بسیاری از موقوفات را شناسایی و احیا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز