خبرگزاری کار ایران

جهت توسعه شبکه مخابراتی شهر نجف آباد صورت می‌گیرد:

سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات استان اصفهان در نجف آباد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۸۸۲

اینترنت پر سرعت یکی از مطالبات جدی مردم در نجف آباد است اگر چه قرار بود قبلا شرکت مخابرات کابل مسی برای اجرای این طرح را به کار گیرد اما مقرر شده است که به جای این طرح فیبر نوری اجرا شود.

مدیر کل مخابرات استان اصفهان در جلسه‌ای که پیرامون توسعه شبکه مخابراتی شهر نجف آباد با حضور فرماندار، نماینده مجلس و شهردار نجف آباد برگزار شد گفت: استان اصفهان نقطه تلاقی ۲ فیبر جهانی است و اصفهان در مسیر این ظرفیت بالای ترانزیت اطلاعات جهانی قرار دارد. فیبر نوری از بندر عباس وارد ایران می‌شود و پس از گذشتن از یزد، اصفهان، تهران به شانگهای در چین می‌رود و باز در مسیر عبور از چین تا فرانگفورت در آلمان از زیر دریای خزر عبور می‌کند که ما این فیبر را نیز در استان اصفهان داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسین کشایی ادامه داد: پیک پهنای باند اینترنت ما ۱۶ مگا بایت است که ما بستری تا ۱۰ گیگا بایت را داریم و از این بابت مشکلی نداریم و پیگیریم تا سرعت اینترنت را افزایش بدهیم.

وی افزود: در ۱۸ نقطه اصلی در منطقه تیران و کرون، ۵ نقطه در نجف آباد و ۴۶ روستا می‌توانیم اینترنت پر سرعت بدهیم. که این نزدیک به ۷۰ درصد کل روستا‌ها می‌باشد.

وی ادامه داد: مشکلات واگذاری تلفن ثابت قبلا خیلی بیشتر بود که تا حد بسیار زیادی این مشکلات حل شده است. مرتفع شدن مشکل آزادگان را بزودی و مجاهد شمالی و ۱۵ خرداد شمالی را تا پایان سال تعهد می‌دهیم و قول می‌دهیم هر تعداد فیش ثبت نام شود واگذار کنیم که در این زمینه بزودی ثبت نام و فروش فیش را آغاز خواهیم کرد.

کشایی اضافه کرد: بحثاینترنت پر سرعت یکی از مطالبات جدی مردم در نجف آباد است اگر چه قرار بود شرکت مخابرات کابل مسی برای اجرای این طرح را شروع نماید اما تصمیم بر این شد فیبر نوری اجرا گردد.

وی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات استان اصفهان آمادگی دارد که تا ۱۰ میلیارد تومان در نجف آباد خدمات مخابراتی ارائه کند گفت: در طول ۱۰سال گذشته مرکز امام خمینی به ۷ الی ۸ مرکز توسعه یافته است و باز توسعه مراکز را در دستور کار داریم.

در ادامه منتظری شهردار نجف آباد خواستار پرداخت خسارت حفاری و تعمیر ترانشه‌های ایجاد شده توسط اداره مخابرات شد و گفت یکی از مطالبات اصلی مردم نجف آباد ضمن توسعه زیر ساخت‌ها داشتن معابری با آسفالت خوب است که اصلیترین عامل تخریب آسفالت و ایجاد ترانشه‌ها در نجف آباد دستگاه‌های خدمات رسان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز