خبرگزاری کار ایران

به عنوان اولین سازمان آتش نشانی در کشور؛

سازمان آتش نشانی اصفهان موفق به کسب نشان رضایتمندی مشتری شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۵۹

سازمان آتش نشانی اصفهان پس از گذراندن دوره های تخصصی و آماده کردن کلیه مدارک و مستندات موفق به اخذ استاندارد مدیریت کیفیت و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی شد و به عنوان اولین سازمان آتش نشانی در کشور نشان رضایتمندی مشتری را کسب کرد.

سازمان آتش نشانی اصفهان پس از گذراندن دوره های تخصصی و آماده کردن کلیه مدارک و مستندات موفق به اخذ استاندارد مدیریت کیفیت ISO ۲۰۰۸-۹۰۰۱ و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS ۱۸۰۰۱-۲۰۰۷ شد و به عنوان اولین سازمان آتش نشانی در کشور ایزوی ۲۰۰۴-۱۰۰۰۲(رضایتمندی مشتری) را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا و بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، سرممیز و مدیریت نماینده شرکت QMS Certificate Services استرالیا در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان حضور یافته و کلیه روند استاندارد سازی را به طور کامل بررسی و در نهایت با اعلام پارامترهای قابل توجه سیستم مدیریتی سازمان آتش نشانی، این مجموعه را لایق دریافت هرسه نشان استاندارد اعلام کرد.

مدیریت نماینده شرکت QMS Certificate Servicesاسترالیا اظهار داشت: خرسندم که اعلام کنم سازمان آتش نشانی اصفهان به دلیل وجود وسعت دید بالای مدیریت ارشد توانسته است در سال های اخیر سه شاخص مانیتورینگ و پایش سازمانی را که شامل مدیریت، مدیریت ریسک و بازخورد در خصوص مشتریان است را در بهترین حالت به اجرا دربیاورد و با اینکه فرآیندهای سازمانی بسیار متنوع و پررنگ است اما این شاخص ها به طور کامل قابل اندازه گیری بود.

طاووس عباسی عنوان داشت: درک عمیق سازمان نسبت به بحران و راه های کنترل آن در حال حرکت به سوی رفتارهای آکادمیک است که این نشاندهنده قدرت تشخیص حرفه ای حوزه منابع انسانی است که توانسته با انتخاب پارامترهای صحیح و روند انتخاب و چینش مناسب نیروها منجر به تعالی و موفقیت بیش از پیش این مجموعه شود.

وی بیان داشت: مجموعه مدیریتی آتش نشانی اصفهان برخلاف بسیاری دیگر از سازمان ها، هزینه و صرف بودجه برای استاندارد سازی را سرمایه گذاری بلند مدت دانسته و با این دید که مجموعه ای خدماتی است، برنامه ریزی های بلند مدت انجام می دهد.

مدیریت نمایندگی شرکت QMS استرالیا با اشاره به اینکه از میزان همدلی و علاقه ی جمعی پرسنل این مجموعه به حرفه ی خود دچار حیرت شده است گفت: بدون شک سیستم مدیریتی بگونه ای عمل کرده است که همدلی و عشق و علاقه در مجموعه متبلور شود و این امر در نظام اجتماعی و در میان شهروندان اصفهانی نیز جاری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در این خصوص اظهار داشت: ما معتقدیم تا زمانی که استاندارد سازی صورت نگرفته باشد نمی توان سازمانی پویا و باانضباط داشت و به همین دلیل نه تنها در مسیر صحیح استاندارد حرکت خواهیم کرد بلکه این تفکر همچون سال های اخیر در مجموعه ترویج خواهد شد.

آتشپاد بهزاد بزرگ زاد بیان داشت: بایستی اعلام کنم اگر سازمان آتش نشانی اصفهان امروز موفق به کسب گواهینامه های سیستم های مدیریتی کیفیت شده است به دلیل حرکت بر مدار برنامه ریزی استراتژیک با استفاده از نرم افزارMSP معاونت محترم خدمات شهری شهرداری اصفهان است که همواره بر جاری بودن روح طرح و برنامه در کلیه فعالیت ها تاکید دارد.

وی تاکید کرد: اگر امروز آتش نشانی اصفهان در حال استقرار هویت واقعی خود می باشد بدون شک مدیون تفکر برنامه ای در سیاست گذاری جناب آقای دکتر سقائیان نژاد شهردار اصفهان است که تفکر دانشگاهی خود را به این مجموعه تزریق می کند و همواره در تمامی مراحل از حقانیت و درستی مسیر پیش روی سازمان آتش نشانی به عنوان متولی ایمنی شهر حمایت کرده است.

در پایان معاون آموزش پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان و نماینده مدیریت در سیستمهای مدیریتی خاطر نشان کرد: اکنون که سازمان موفق به اخذ سه گواهینامه مدیریتی بین المللی شده است باید در مسیر اخذ سایر استاندارهای مدیریتی ISO ۱۴۰۰۱ و ISO ۱۷۰۲۵ و ۵S گام برداریم و امیدواریم این مهم در آینده ای نزدیک تحقق یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز