خبرگزاری کار ایران

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

۱۲ هزار خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان اصفهان فاقد مسکن هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۱۰۲

۷۸۲ مسکن در طرح مقاوم سازی مسکن روستایی با هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال برای نیازمندان تحت پوشش امداد استان احداثشد.

مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال ۹۲ با پیگیری‌های انجام شده و کمک مردم و خیرین و اعتبارات دولت، ۲ هزار و ۴۷۳ مورد عملیات عمرانی برای خانواده‌های نیازمند شامل ۱۲۵ مورد احداثو تکمیل مسکن شهری، ۱۱۷ مورد احداثفضاهای جانبی و ۲۲۳۱ مورد تعمیرات و تکمیل منازل مددجویان امداد با هزینه‌ای بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رجایی افزود: در این مدت با همکاری سازمان هاو خیریه‌های مسکن ساز استان تعداد هزار و ۵۰۳ مورد انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب و تعداد ۱۹۶ مورد صدور پروانه ساختمانی منازل مددجویی انجام پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲ هزار خانواده از ۹۱ هزار خانواده نیازمند استان فاقد مسکن می‌باشند تصریح کرد: تعداد ۷۸۲ مسکن در طرح مقاوم سازی مسکن روستایی با اخذ تسهیلات بهسازی و مقاوم مسکن روستایی با هزینه‌ای بالغ بر ۶۵ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال برای نیازمندان تحت پوشش امداد استان احداثشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز