خبرگزاری کار ایران

با هدف ارتقا و دستیابی به استانداردهای کیفیت:

طرح رتبه بندی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان اصفهان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۹۰۱

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان طرح رتبه بندی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان اصفهان را با هدف ایجاد انگیزش و فضای رقابتی سالم در بین آموزشگاه‌های آزاد در اردیبهشت ماه سال جاری به مرحله اجرا می‌رساند.

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان طرح رتبه بندی آموزشگاه‌های آزاد فنی وحرفه‌ای استان اصفهان را باهدف ایجاد انگیزش و فضای رقابتی سالم در بین آموزشگاه‌های آزاد در اردیبهشت ماه سال جاری به مرحله اجرا می‌رساند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ رئیس اداره موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی اداره فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به تحقق قانون پنجم توسعه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی مبنی بر رتبه بندی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش‌های دولتی و خصوصی اظهار داشت: با هدف ارتقا و دستیابی به استانداردهای کیفیت، ایجاد انگیزش و فضای رقابتی سالم، معرفی آموزشگاه‌های دارای سطح کیفی بالا به جامعه و… طرح رتبه بندی آموزشگاه‌های آزاد در استان اصفهان آغار شده است.
حسین مصلی‌نژاد افزود: در انجام این طرح پنج مرحله شامل ارزیابی درونی، مرور هیئت همگنان، بازدید از محل، اقدام سازمان اعتبارسنج و بازنگری مستندات برای هر آموزشگاه توسط این اداره کل اجرا خواهد شد.
مصلی‌نژاد گفت: طی اجرای طرح فوق هر یک از موسسات آموزشی فنی و حرفه‌ای آزاد بر اساس پارامترهای آموزش، مدیریت اجرایی – آموزشی، برونداد، امکانات پشتیبانی بهداشت و ایمنی اقدام به خودارزیابی نموده و گزارشات مربوطه پس از طرح در هیئت همگنان شهرستان و بازدید کار‌شناسان از محل آموزشگاه، نهایی شده و جهت صدور گواهینامه رتبه بندی به هیئت نظارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ارسال می‌شود.
رئیس اداره آموزشگاه‌های آزاد در ادامه افزود: این گواهینامه در پنج سطح ممتاز، رتبه یک، رتبه دو، ‌رتبه سه و رتبه چهار تفکیک شده و به مدت سه سال معتبر می‌باشد.
همچنین رئیس مرکزفنی و حرفه‌ای لنجان اظهار داشت: طی جلسه‌ای با حضور فرماندار، بخشداران و دهیاران شهرستان در محل مرکز سند نیازسنجی آموزش روستایی تهیه و به امضای حاضرین رسید.
محمد خاشعی افزود: طبق ‌این سند ارائه آموزش‌های مهارتی در ۱۵ گروه شغلی مورد تقاضای روستائیان از جمله پرورش دام، پرورش طیور، زراعت، پرروش زنبور عسل، کشاورزی ارگانیک، تولید نهال و بذر و… خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز