خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد:

امضای تفاهم‌نامه فنی و حرفه‌ای با سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی ندسا

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۹۷

اداره کل فنی و حرفه ای استان اصفهان، مجتمع پژوهشی زنده یاد دکتر اردشیر حسین پور و سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی ندسا تفاهم نامه همکاری سه جانبه برای ارائه فعالیت های بیشتر درزمینه اشتغالزایی و بالا بردن توان فنی ارائه کردند.

تفاهم نامه همکاری فی ما بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و مجتمع پژوهشی زنده یاد دکتر اردشیر حسین‌پور زیر مجموعهٔ مرکز رشد سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی سپاه پاسداران منعقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ضمن مثبت ارزیابی نمودن این تفاهم نامه با اشاره به همکاری با مجتمع پژوهشی زنده یاد دکتر اردشیر حسین‌پور ومرکز رشد سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: چهار موضوع بسترسازی جهت توسعهٔ آموزش‌های مهارتی برای شاغلین و مخاطبین در بخش‌های طراحی نرم افزاری مدارات فنی و مهندسی، برگزاری نشست‌های علمی و آموزشی سه جانبه در راستای فرهنگ سازی و تشویق پژوهش گران در بهره گیری از فرصت‌های مهارتی از جمله محور‌های این تفاهم نامه هستند.

ابوطالب جلالی تصریح کرد: بهره گیری از توان و ظرفیت‌های علمی و عملی طرفین به منظور شکل گیری تعاونی‌های مهارت بنیان، تهیه و تدوین و بومی سازی استانداردهای شغلی و آموزشی بر اساس نیازسنجی آموزشی و استفاده بهینه از توانایی‌ها و ظرفیت‌های طرفین فی مابین مرکز رشد سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی دریایی سپاه پاسداران و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان منعقد شد.

وی اظهار داشت: فراهم سازی فرصت‌های آموزشی مهارتی مورد نیاز مخاطبین مجتمع، تامین فضای آموزشی و تجهیزات و مربیان آموزش در رشته‌های مورد نیاز، تدوین استانداردهای آموزشی و شایستگی‌ها در حرفه‌های شغلی مورد نیاز مجتمع، ساماندهی تعاونی‌های مهارت بنیان و اعطای تسهیلات جهت راه اندازی بنگاه‌های اقتصادی با نظارت و هدایت مجتمع، آینده پژوهی شناسایی و معرفی مشاغل و حرفه‌های نو در حوزه‌های فنی و مهندسی و… از اهم مفاد این تفاهم نامه است.

وی تصریح کرد: این تفاهم نامه در هفت ماده و سه نسخه تنظیم و به مدت زمان اجرایی دو سال بین ابوطالب جلالی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و رحمت ا… حیدری مدیر عامل مجتمع پژوهشی زنده یاد دکتر اردشیر حسین‌پور و دریادار دوم پاسدار مجید زمانی مسئول سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی ندسا به امضا رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز