خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان اصفهان:

عرصه همکاری با سرمایه گذاران جدید باز است / از تمام ظرفیت‎ها برای کمک به صنعت اصفهان بهره می‎گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۱۵

تلاش می‎کنیم راه را برای ورود متقاضیان و سرمایه‌گذارانی که تمایل به همکاری با شرکت شهرک‎های صنعتی را دراند هموار کنیم تا با استفاده از این ظرفیت ها به صنعت استان کمک کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان اصفهان، با اشاره به برگزاری جلسات هیأت حل‎اختلاف قراردادی و داوری در شرکت شهرک‎های صنعتی استان اظهار داشت: این جلسات به منظور تعیین تکلیف قرارداد‌های زمین‎های واگذار شده شرکت در سنوات قبل برگزار می‌‎گردد که طی سالیان متمادی پلاکهای دریافتی را راکد و بلا تکلیف نگه داشته و در نتیجه باعثسلب فرصت‌های سرمایه گذاری از متقاضیان واجد شرایط شده‌اند که این شرکت پس از فسخ و آزاد سازی نسبت به واگذاری آن‌ها اقدام می‌نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سعادت بهرامی؛ ادامه داد: جلسه هیأت حل اختلاف قراردادی و داوری با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی ایران به عنوان داور و حکم مرضی الطرفین و در راستای رسیدگی و حل اختلاف پرونده‎هایی که به تعهدات قراردادی خود عمل نکرده‌اند شکل می‌‎گیرد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان اصفهان، با بیان اینکه در آخرین جلسه به وضعیت ۹ فقره قرارداد رسیدگی و در ‌‌نهایت برای ۴ فقره قرارداد با متراژ ۱۹۱۳۲ مترمربع، رأی فسخ قرارداد صادر گردید تا عرصه جهت فعالیت‎های متقاضیان و سرمایه گذاران واجد شرایط بعدی فراهم شود.

وی تصریح کرد: همچنین طی این جلسه در ارتباط با ۴ فقره قرارداد به متراژ ۱۸۹۸۳ مترمربع که واجد شرایط انجام تعهدات قرارداد بودند رأی به اعطای مهلت صادر و یک پرونده نیز از دستور کار هیأت حل اختلاف قراردادی و داوری خارج شد.

بهرامی یادآور شد: سعی می‌‎کنیم عرصه را برای ورود متقاضیان و سرمایه‎گذاران جدید که تمایل به همکاری با شرکت شهرک‎‌ها را دارند فراهم کرده و از تمامی ظرفیت‎‌ها برای کمک به صنعت استان بهره گیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز