خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اصفهان تاکید کرد:

استقلال اقتصادی، استقلال سیاسی کشور را به دنبال خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۳۳

در خانواده با دوری از اسراف و تجملات و چشم و هم چشمی و در ادارات و ارگان ها با وجدان کاری و افزایش ساعات مفید کار می توان زمینه های اصلاح اقتصاد کشور را به وجود آورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار معاونین و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی اصفهان به دلیل توجهات رهبر معظم انقلاب بر امر اقتصاد اشاره کرد و گفت: استقلال کامل در برخی موارد بسیار سخت و دست نیافتنی است باید سعی کنیم در مواردی که امنیت و عزت کشور زیر سؤال می رود به استقلال نسبی برسیم و دست خود را جلوی دشمنان دراز نکنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: تولید و هزینه کردن را دو رکن اساسی اقتصاد دانست و گفت: به نظر من درست خرج کردن به فکر و درایت بیشتری نیاز دارد چرا که سرمایه ممکن است از هر طریقی حاصل شود اما اینکه آن را چگونه خرج کنیم بسیار اهمیت دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به روایتی از امام صادق(علیه السلام) اشاره و خاطر نشان کرد: فهم در دین، تحمل سختیها و عقل معیشت سه رکنی است که کمال آدمی را تشکیل می دهد.

آیت الله طباطبایی به تأکید رهبر معظم انقلاب بر عزم ملی در شعار سال اشاره و تصریح کرد: حضرت آقا با استفاده از این کلمات می خواستند تأکید کنند که هر کس در هر سمت و جایگاهی که باشد نسبت به اقتصاد و فرهنگ کشور مسؤول است.

وی اذعان داشت: در خانواده با دوری از اسراف و تجملات و چشم و هم چشمی و در ادارات و ارگان ها با وجدان کاری و افزایش ساعات مفید کار می توان زمینه های اصلاح اقتصاد کشور را به وجود آورد.

آیت الله طباطبایی نژاد توجه بیشتر مسؤولان به تولید و کارآفرینی را از دیگر ضروریات جهت تحقق منویات ولی امر مسلمین دانست و گفت: سیاست های تشویقی می تواند مردم را به ایجاد اشتغال و در نتیجه آن تولید بیشتر ترغیب کرده و چرخه اقتصاد کشور را با سرعت بیشتری حرکت دهد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: سازمان منابع طبیعی زمین های بایر بیابان ها را به صورت رایگان در اختیار تولیدکننده قرار دهد و برای تأمین آب و برق آن هزینه های کمتری دریافت شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته گفت: امروز وظیفه تمامی مدیران ومسؤولان است که باپیروی از رهبرمعظم انقلاب اسلامی ومدیریتی جهادی به اقتصاد و فرهنگ کشورکمک کنند و ما نیز در شرکت شهرک‌ ها برای انجام این خواسته وکمک به اقتصاد و فرهنگ کشور باعزمی راسخ وتلاشی مضاعف آماده هستیم.

سعادت بهرامی با بیان این مطلب که مشکلات اقتصاد و معیشت حل نخواهد شد مگر با حل مشکلات تولید و اشتغال، تصریح کرد: استان اصفهان با ۸۰ شهرک صنعتی ۱۰ درصد از شهرک های صنعتی کشور را در مساحتی به وسعت ۱۲ هزار هکتار در خود جای داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز