خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش و منابع انسانی اداره آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدارس استان اصفهان به بیش از ۴ هزار معلم نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۳۷۲

بحران کنونی آموزش و پرورش استان اصفهان کمبود معلم است، در حال حاضرعلاوه بر نیروهای فعال به ۴ هزار و ۸۷۰ معلم در مدارس سطح استان اصفهان نیاز است، این در حالی است که در بخش مدارس ابتدایی تنها با کمبود یک هزار و ۶۷۵ نیرو روبرو هستیم.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در آستانه گرامیداشت هفته معلم که از ۱۲ اردیبهشت ماه شروع می‌شود اظهار داشت: کمبود معلم بحران کنونی آموزش و پرورش استان اصفهان است البته این معضل علاوه بر استان اصفهان در دیگر استان‌های کشور نیز مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، اکبر پناهی، با بیان اینکه در حال حاضر علاوه بر نیروهای فعال به چهار هزار و ۸۷۰ معلم در مدارس سطح استان اصفهان نیاز است، افزود: تنها در بخش مدارس ابتدایی با کمبود یک هزار و ۶۷۵ نیرو روبرو هستیم.

وی استخدام نیرو در آموزش و پرورش را تنها با صدور دستور از وزارت آموزش و پرورش دانست و افزود: تا زمانی که وزارت در این خصوص آئین نامه‌ای ابلاغ نکند نمی‌توانیم نیرویی را به استخدام آموزش و پرورش استان درآوریم.

پناهی در ادامه از تجلیل پیشکسوتان آموزش و پرورش استان اصفهان در هفته معلم سخن گفت و اظهار داشت: امسال از ۴۴ معلم نمونه استان تجلیل به عمل خواهد آمد که دو نفز از این معلمان نیز به عنوان معلمان نمونه کشوری معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به انتخاب یک هزار و ۱۹نفر از بین ۳هزار معلم معرفی شده از نواحی آموزش و پرورش گفت: از بین این معلمان معرفی شده ۵۱۵ نفر برای ارزیابی نهایی معرفی شدند که در ‌‌نهایت ۴۴ نفردر ارزیابی نهایی برای معرفی معلمان نمونه استان انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز