خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد:

با مدارس غیرانتفاعی که بی‌دلیل دانش‌آموزان را ثبت‌نام نکنند برخورد جدی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۳۵۹

برای همکاری با نیروی بازنشسته در مدارس غیر انتفاعی پارمتر هایی مد نظر است که از آن جمله فرد مذکور منع قانونی نداشته باشد، خستگی ناشی از سال های کار در کیفیت تدریس وی تاثیر نگذارد و یا بر اساس روابط جذب نشده باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان در آستانه گرامیداشت هفته معلم با اشاره به اینکه هیچ قانون و اجباری برای ثبت نام مدارس غیر انتفاعی نداریم و تنها شرایط موجود تقاضای اولیا و موافقت مدرسه است گفت: برگزاری آزمون‌های ورودی مدارس غیر انتفاعی، سفارش آموزش و پرورش نیست اما منع قانونی هم ندارد ولی در صورتی که مدرسه‌ای به بهانه‌ای غیر منطقی دانش آموزی را ثبت نام نکند مسئله‌ای قابل پیگیری تلقی شده و با آن مدرسه برخورد شدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، نجیمه باجلان؛ با بیان اینکه مدارس غیر انتفاعی به دنبال بهره وری هستند و ملاک همکاری با بازنشستگان تجربه کاری آن‌ها می‌باشد گفت: برای همکاری با نیروی بازنشسته باید توجه داشت که فرد مذکور منع قانونی نداشته باشد، خستگی ناشی از سال‌های کار در کیفیت تدریس وی تاثیر نگذارد و یا بر اساس روابط جذب نشده باشد.

وی با اشاره به ۱۶ اردیبهشت روز «معلم منتقد، دانش آموز پرسشگر» اظهار داشت: مسابقه‌ای برای دانش آموزان مقطع ابتدایی برای بیان مشکلات مدرسه و نقد مدرسه برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

وی ادامه داد: تالار گفتگو و سامانهٔ نظرسنجی برای معلمان نیزراه اندازی شد تا بتوانیم درباره همه طرح‌های اجرایی در دوره ابتدایی از نظریات معلمان و تجربیاتشان بهره‌مند شویم و در برنامه ریزی‌ها، فضایی برای حضور معلمان در تصمیم گیری‌های کلان آموزش و پرورش ایجاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز