خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران به مناسبت هفته کارگر عنوان کرد:

در شرایط اقتصادی فعلی کارگران و کارفرمایان با یکدیگر دست یاری دهند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۸۶

همه کارفرمایان باید کارگران را که در سخت ترین شرایط همراه ما بوده اند، در وضعیت کنونی و با وجود تورم در کشور، دریابند و یاریگر آن‌ها باشند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از کارفرمایان و کارگران خواست تا در شرایط کنونی اقتصادی یاریگر یکدیگر باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی ضمن گرامیداشت هفته کارگر با اشاره به اینکه کشور در مقطع حساس اقتصادی قرار دارد، گفت: از همه کارفرمایان می‌خواهم که کارگران را که در سخت‌ترین شرایط همراه ما بوده‌اند، در وضعیت کنونی و با وجود تورم در کشور، دریابند و یاریگر آن‌ها باشند.

وی ادامه داد: از کارگران هم می‌خواهم که دست به دست کارفرمایان بدهند و آن‌ها را در امر تولید یاری کنند چراکه این زحمتکشان شریک کارفرمایان هستند و هر دو طرف به هم وابسته‌اند.

سهل آبادی با تبریک هفته کارگر گفت: کارگران به نوعی کارآفرینان واقعی هستند و کلید اصلی کار در دست آن‌هاست و امیدواریم به همراه کارفرمایان در رسیدن به اهدافی که مقام معظم رهبری برای امسال بیان فرمودند، همانند قبل تلاش کنند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران بیان داشت: کارآفرینان معتقدند کارگرانشان به مثابه خانواده‌هایشان هستند و خود را در مشکلات آن‌ها مانند یک پدر مسئول می‌دانند.

سهل آبادی با بیان اینکه پیام سال جدید هم مانند سال‌های قبل بر پایه اقتصاد بود، ذکر کرد: امسال هم باید جهادگونه دست در دست کارگران که شرکای واقعی ما هستند، در راه تحقق شعار سال تلاش کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز