خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مبارکه عنوان کرد:

شرکت فولاد مبارکه پیشرو در توسعه شهرستان مبارکه است

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۷۹

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مبارکه در دیدار با مدیر عامل فولاد مبارکه این شرکت فولادمبارکه را پیشرو و سکان دار فعالیت های توسعه ای در منطقه و شهرستان مبارکه عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مبارکه با اشاره به تعاملات ارزشمند فولاد مبارکه با شهرستان مبارکه گفت: شهرستان مبارکه هنوز نیازمند توجه هر چه بیشتر در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی است که در این میان توجه مدیران و مسئولان شرکت فولاد مبارکه به توسعه منطقه قابل تقدیر و ستودنی است و امید است با تعاملات خوبی که وجود دارد بتوانیم حمایت‌های فولاد مبارکه را بیش از پیش داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد: خوشبختانه آثار و برکات فولاد مبارکه در این شهرستان بسیار شایان است ضمن اینکه گسترش تعاملات مسئولین منطقه و شرکت فولاد مبارکه برای هر دو طرف حالت برد، برد را خواهد داشت و امید است با همکاری و تعامل بیشتر بتوانیم در رفع مشکلات موجود بیش از پیش تلاش نماییم.

مدیرعامل فولاد مبارکه نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای فولاد مبارکه راهکارهای برقراری تعامل هرچه بین فولاد مبارکه و شهرستان مبارکه را مورد بحثو بررسی قرار داد.

بهرام سبحانی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر روی توسعه صنعت و اشتغال جوانان گفت: شرکت فولادمبارکه با استفاده از توان داخلی و اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی به خوبی توانسته با تحریم‌ها به مقابله برخیزد و به مدد و کمک متخصصان داخلی خود بخش قابل توجهی از قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود را بومی سازی کرده و در اختیار بگیرد و در همین راستا از وجود نیروهای بومی در رسیدن به اهداف خود کمک بگیرد.

وی کمک به مناطق همجوار فولادمبارکه را از سیاست‌های این شرکت دانست و گفت: در راستای جامه عمل پوشاندن به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولادمبارکه این شرکت تاکنون اقدامات متعددی را در سطح شهرستان مبارکه و شهرستانهای همجوار انجام داده که امیدواریم در آینده نیز این تعاملات ادامه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز