خبرگزاری کار ایران

درشصت و چهارمین گردهمایی انجمن فرهنگی روابط عمومی های اصفهان مطرح شد:

مشارکت مردم در فعالیت روابط عمومی‌ها باعثشکل‌گیری اعتماد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۸۴۱

احساس مسئولیت مردم در برابر سازمان‌ها و مشارکت آنان در این فعالیت‌ها زمینه مناسبی برای تجهیز امکانات و استفاده از منابع مردمی برای اجرای طرح‌های خدماتی ایجاد می‌کند.

اگر روابط عمومی‌ها بتوانند اعتماد و مشارکت مردم را جلب کنند می‌تواند از امکانات و منابع مردمی برای اجرای طرح‌های خود استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ دبیرانجمن روابط عمومی‌ها در شصت و چهارمین همایش فرهنگی روابط عمومی‌های اصفهان که با حضور مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی‌های ارگان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی اصفهان صبح روز سه شنبه در تالار مشاهیر برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره انجمن روابط عمومی‌های استان در ۲۸ اردیبهت سال ۹۳ گفت: سازمان‌هایی که مایل به شرکت در این جشنواره هستند می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ اردیبهشت ماه به نمایندگی‌های این جشنواره در شرکت بیمه ایران، سازمان حفاظت محیط زیست، شرکت گاز استان اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تحویل دهند.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان نیز در این همایش ضمن حیاتی شمردن نقش روابط عمومی‌ها در ادارت و سازمان‌ها افزود: امروزه ارگان‌ها برای ارزیابی میزان موفقیت فعالیتهای خود باید رضایت مردم را در اولویت قرار دهند.
سرهنگ کریمی ادامه داد: احساس مسئولیت مردم در برابر سازمان‌ها و مشارکت آنان در این فعالیت‌ها زمینه مناسبی برای تجهیز امکانات و استفاده از منابع مردمی برای اجرای طرح‌های خدماتی ایجاد می‌کند.
وی افزایش مشارکت مردم را باعثشکل گیری اعتماد بین مردم و ارگان‌ها عنوان کرد و تصریح کرد: انطباق فعالیت‌های سازمان‌ها با نیاز‌های مردمی، فراهم کردن شرایط لازم برای سازمانهای خدماتی و احساس مسئولیت مردم در برابر ارگان‌های خصوصی و دولتی از دیگر مزایای مشارکت مردم در طرح‌های خدماتی شرکت‌ها و در نتیجه پیشبرد اقدامات روابط عمومی‌ها است.
وی اذعان داشت: کشور ما از معدود کشور‌هایی است که از سرمایه‌های اجتماعی غنی برخوردار است ولی متاسفانه روابط عمومی‌ها در جلب این سرمایه‌های عظیم و اطلاع رسانی به مردم ضعیف عمل کرده‌اند و لازم است از برای رفع این مشکل اقداماتی انجام شود.
گفتنی است انجمن روابط عمومی‌های استان اصفهان از سال ۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و هر سه ماه یک بار همایشی را با حضور مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی‌های ادارات و سازمان‌های خصوصی و دولتی اصفهان برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز