خبرگزاری کار ایران

رونمایی از آهنگ اصفهان علیرضا افتخاری در هفته نکوداشت اصفهان:

پخش زنده برنامه ها و رویدادهای هفته اصفهان از رسانه های ملی

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۵۷۰

مدیرروابط عمومی شهرداری اصفهان از رونمایی از آهنگ " اصفهان " علیرضا افتخاری در هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه های هفته نکوداشت اصفهان گفت: در این هفته شهردار اصفهان و رییس شورای اسلامی در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و پاسخگویی به سوالات شهروندان پاسخ می دهند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ابراهیم معتمدی، با بیان اینکه برنامه سیما شهردرهفته نکوداشت اصفهان به صورت زنده از میدان امام(ره) به روی آنتن می رود گفت: درهفته نکوداشت اصفهان برنامه سیمای شهر به صورت زنده از ۳ تا ۱۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۰ بعدازظهر از میدان امام(ره) به روی آنتن می رود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان بیان داشت: در برنامه سیمای شهر شخصیت هایی همچون دکتر آذر، دکتر ولایتی، دکتر عابدی، سردار رحیم صفوی، دکتر چمران(به مناسبت روز شوراها در نهم اردیبهشت ماه) و علیرضا افتخاری حضور می یابند که سرود و ترانه علیرضا افتخاری به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان نیز در این هفته در برنامه سیمای شهر رونمایی می شود.

معتمدی عنوان کرد: پخش زنده برنامه ها و رویدادهای میدان امام(ره) از رسانه های ملی و بین المللی نیز از دیگر برنامه های هفته نکوداشت اصفهان است.

وی ادامه داد: همچنین ساخت مستندی از برنامه هایی که در هفته نکواشت اصفهان برگزار می شود نیز از دیگر برنامه های کمیته اطلاع رسانی است که بعد از پایان هفته اصفهان مستندی از رویدادهای این هفته ساخته می شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان افزود: درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان نیز در هفته جاری به روز شده و محتوا و گرافیک آن تغییر می کند.

معتمدی از استقرار رسانه ها و ۱۰ خبرگزاری بین المللی، ملی و استانی در میدان امام(ره) گفت: غرفه ای با عنوان خبرگزاری ها در میدان امام(ره) مستقر می باشد که اصحاب رسانه می توانند در این غرفه ها حضور پیدا کنند زیرا از افراد و شخصیت هایی از مجموعه های شوراهای کلانشهرها، شهرداری های کلانشهرها و مجموعه ۹۹ شهرشهرستان استان دعوت شده که در این هفته به اصفهان بیایند که فرصت خوبی است تا اصحاب رسانه از حضور آن ها در شهر استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: حضور خبرنگاران نوجوان در سطح شهر تحت عنوان باشگاه خبرنگاران نوجوان نیز از دیگر اقدامات این کمیته است که خبرنگاران در سطح شهر و محلات حضور یافته و با شهروندان مصاحبه می کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ارسال پیامک، برگزاری مسابقات مطبوعاتی مختلف، نصب کیوسک های اطلاع رسانی از دیگر اقدامات کمیته اطلاع رسانی ستاد نکوداشت هفته اصفهان است.

معتمدی گفت: کیوسک های اطلاع رسانی از سوم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز می کنند که بسته های فرهنگی را به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می دهند که حاوی اطلاعات زیادی به خصوص اطلاعاتی از برنامه های هفته نکوداشت می باشند.

وی افزود: فضاسازی شهری با موضوع اصفهان و اطلاع رسانی کلی از طریق فضاسازی، خبرگزاری ها، رسانه های ملی، تیزرها، زیرنویس ها و… از دیگر برنامه های این ستاد است.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان دیدار با علما و مسئولان شاخص را از دیگر برنامه های ستاد نکوداشت هفته اصفهان عنوان کرد و گفت: در روز اول اردیبهشت اعضای ستاد نکوداشت هفته اصفهان با آیت الله طباطبایی امام جمعه اصفهان دیدار کردنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز