خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان عنوان کرد:

جهت‌دهی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مسیر اقتصاد مقاومتی اولویت امسال است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۴۸۱

با توجه به اینکه هزینه های آموزش های فنی و حرفه ای بسیار بالاست؛ درک کلی ازنیاز بازارکارو ‌تقاضا محوری از الزامات مهم برنامه سال ۱۳۹۳ است.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، دراولین جلسه شورای اداری که با حضور مدیر کل، معاونین، ‌ روسای ادارت و مراکز استان، اعضا کانون و نمایندگان انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد استان در سالن اجتماعات برگزار گردید؛ گفت: در سال جدید باید ظرفیت‌های بخش دولتی و غیردولتی برای تحقق و اجرایی نمودن تکالیف سند مهارت استان در سال ۱۳۹۳ و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی تجمیع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی افزود: با توجه به موقعیت منحصر و ناب استان اصفهان در بخشهای مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات ضروریست دو حوزه دولتی و غیردولتی بدور از اقدامات موازی و با تقسیم مسئولیت در ایجاد فرصت‌های شغلی و آموزشی سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی را با هدف جهت گیری آموزش‌ها به سمت تولید و بازاریابی به نحوی تنظیم نمایند که فعالان دو بخش ضمن تمرین آموزش به جوانان جویای بکاردرانتهای این فرآیند اقدامات جدی را جهت تجربه شغلی برای آموزش دیدگان فراهم نمایند.

وی ضمن مهم برشمردن واحدهای صنفی و صنعتی در ایجاد مشاغل جدید خواستار برنامه ریزی جدی کانون انجمن‌های صنفی در فراخوان آنان جهت اخذ مجوز آموزش در رشته‌های جدید و متناسب با ظرفیت‌های استان شد.

جلالی با اشاره به نامگذاری سال به فرمان مقام معظم رهبری(فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی) و بهره گیری از نکات ارزشمندشان در مقوله تجربه و مهارت گفت: در یک برنامه ریزی منطقی و هدف دار هدایت آموزش دیدگان در قالب تشکیل تعاونی‌های مهارت بنیان و نظارت انکیباتوری به آنان در اخذ تسهیلات و راه اندازی واحدهای شغلی و سپس مراقبت و نظارت بر آنان باعثمعنی دار شدن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور خواهد شد.

وی ضمن پرهزینه خواندن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای درک کلی از نیاز بازار کار، ‌تقاضا محوری را از الزامات مهم برنامه سال ۱۳۹۳ عنوان کرد و خواستار نظم دهی و مدیریت در هزینه‌ها شد.

مدیر کل از اقدامات ارزشمند سال گذشته را مباحثاصلاح و بهبود در فرآیند‌ها، مناسب سازی ساختار نیروی انسانی، انضباط بخشی به حوزه مالی و پشتیبانی و… نام برد و توفیقات بدست آمده از جمله ارتقا شاخص‌ها در المپیاد مهارت، کسب لوح بر‌تر در بهره وری تکریم ارباب رجوع و اشتغال استان، مهارت‌های پیشرفته، هدایت آموزشی و شغلی را نشان از همت بلند همکاران دانسته و از آنان تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز