خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح های خدماتی باعثمحرومیت‌زدایی در مناطق می‌شود؛

افتتاح ۷۲ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۳۰

۷۲ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال در منطقه ۱۰ اصفهان افتتاح شد.

شهردار اصفهان در آیین افتتاحیه و بهره‌برداری از طرح های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی در منطقه ۱۰ اصفهان گفت: اجرای پروژه‌های مختلف در سطح محلات باعثکاهش محرومیت‌زدایی مناطق مختلف موجود در سطح شهر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سید مرتضی سقاییان نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر از ۱۹ شهر اطراف به اصفهان مهاجرت انجام می شود، اظهار داشت: هر روز شهر اصفهان گسترش و جمعیت آن افزایش می یابد و به تبع آن مناطق محروم به آن اضافه می شود و مشکلات کنونی ما در بحثانرژی و آب ناشی از رشد جمعیت بدون برنامه ریزی در مکان های خاص است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های محرومیت زدایی با شرایط موجود هیچ گاه پایان نمی یابد، افزود: با الحاق شهر خوراسگان به اصفهان ۱۱ روستا به خوراسگان الحاق شده که به معنای واقعی محروم هستند.
شهردار اصفهان با بیان اینکه در شهرهای پیشرفته کشورهای خارجی به ندرت طرح های عمرانی اجرا می شود، افزود: در این شهرها جمعیت به ثبات رسیده و برنامه ریزی راحت تر است.
سقاییان نژاد همچنین با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار هکتار بافت فرسوده در شهر اصفهان وجود دارد، گفت: در صورت احیای بافت فرسوده ۶۰۰ هزار نفر می توانند در آن اسکان یابند.

سقاییان نژاد از احداثچهار شهرک سلامت در چهارگوشه شهر خبر داد و گفت: تجمع مطب پزشکان در خیابان آمادگاه اصفهان باعث۴۰۰ هزار سفر شهری در روز می شود.

سقاییان نژاد همچنین از آغاز هفته نکوداشت شهر اصفهان خبر داد و از مردم خواست تا در برنامه های پیش بینی شده در این هفته مشارکت کنند.

شهردار منطقه ۱۰ اصفهان در این مراسم گفت: شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان اقدامات و برنامه‌های مختلفی را به منظور توسعه و پیشرفت این منطقه انجام داده که به دنبال این موضوع امروز شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های مختلفی در سطح منطقه ۱۰ اصفهان هستیم.

مسعود نریمانی اظهار داشت: شهرداری اصفهان با اجرای پروژه‌های متعددی در سطح مناطق در راستای توزیع عادلانه امکانات و خدمات در سطح محلات موجود در مناطق مختلف شهر تلاش می‌کند و هر ساله میزان بودجه‌های اختصاص یافته برای اجرای پروژه‌های مختلف در سطح مناطق افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه بودجه‌ سال منطقه‌ ۱۰ شهرداری اصفهان ۵۱ میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: ۴۳ میلیارد تومان از این بودجه نقدی و ۸ میلیارد تومان غیر نقدی بوده است.

شهردار منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان به افزایش دو برابری بودجه این شهرداری در سال جاری اشاره کرد و افزود: در سال جاری ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای این منطقه از شهرداری اصفهان تصویب شده که ۶۵ میلیارد آن نقدی و مابقی غیر نقدی است.

نریمانی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۲ پروژه به ارزش ۳۲ میلیارد تومان در منطقه‌ی ۱۰ شهرداری اصفهان افتتاح خواهد شد، افزود: احداثمعابرمجموعه مسکونی ظفر، ساماندهی پارک شمس، احداثکندرو شرقی بزرگراه شهید آقابابایی، ورزشگاه سرپوشیده‌ی زیتون فبرنا و توانا و ساماندهی پارک‌ها و دیگر معابر اصلی این منطقه از شهرداری اصفهان از مهم‌ترین پروژه‌های در دست افتتاح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز