خبرگزاری کار ایران

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولادمبارکه اصفهان خبر داد:

افزایش ۶۵ درصدی صادرات شرکت فولاد مبارکه اصفهان

کد خبر : ۱۶۱۱۳۲

شرکت فولادمبارکه اصفهان با صادرات بیش از یک میلیون تن انواع محصولات فولادی تخت به بازارهای جهانی بیشترین سهم را درصادرات غیر نفتی کشور در سال ۹۲ به خود اختصاص داد.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولادمبارکه اصفهان گفت: در سال ۹۲ با صادرات بیش از یک میلیون و ۱۱۳هزار تن انواع محصولات فولاد تخت به بازارهای جهانی بیش از ۶۰۰ میلیون دلار ارز آوری نصیب کشور و بویژه شرکت فولاد مبارکه اصفهان شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمود اکبری تصریح کرد: با توجه به شرایط بازار داخل و به منظور حضور هر چه بیشتر در عرصه رقابت جهانی با تولیدکنندگان فولاد و براساس سیاست های دولت محترم مبنی بر آزاد سازی صادرات محصولات فولادی در شش ماهه دوم سال ۹۲، کارکنان خدوم و پرتلاش فولادمبارکه اصفهان موفق شدند علاوه بر تامین بخشی از نیاز بازار داخل کشور رشدی معادل ۶۵درصد نسبت به سال ۹۱ داشته باشد که نشان از توانمندی این شرکت برای حضور هر چه پررنگ تر در عرصه بین المللی است.
معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته برای اولین بار موفق به عبور از مرز صادرات یک میلیون تن محصول به کشورهای آلمان، اسپانیا، پرتقال، ایتالیا، چین، ترکیه، بلژیک و کشورهای حوزه خلیج فارس شدیم.
وی اذعان داشت: امیدواریم در سال جاری و به منظور تحقق اهداف و برنامه های فولاد مبارکه بتوانیم بیش از ۵ میلیون و۷۳۰ هزارتن انواع محصولات فولادی را در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز