خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری زورگیران پس از سرقت ۲۰ هزار دلاری

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۴۹

یک دلار فروش که با همدستی سه نفر از اراذل و اوباش اقدام به سرقت ۲۰ هزار دلار از یک شهروند کرده بود، دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی شکایت مرد جوانی به یکی از مراکز انتظامی مبنی بر سرقت ۲۰هزار دلار از اموال وی، بلافاصله ماموران تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند که در نتیجه مشخص شد فرد مالباخته هنگام تردد در ساعت خلوت روز در یکی از خیابان‌های فرعی مورد تهاجم سه مرد نا‌شناس با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سرهنگ «ستار خسروی» اظهار داشت: این افراد با تهدید سلاح سرد مبلغ ۲۰هزار دلار و ۱۰۰هزار تومان وجه نقد به همراه یک رشته زنجیرو دستبند طلا و دسته چک و مدارک شناسایی و چند کارت عابر بانک مالباخته را سرقت کرده و به سرعت از محل متواری می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات مالباخته، کارآگاهان پلیس به فردی که در زمینه خرید و فروش دلار و ارز خارجی فعالیت داشت مظنون شده و فرد مذکور را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به یگان انتظامی منتقل کردند که متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به سرقت از شهروند مالباخته با همکاری سه نفر از دوستان شرور و اراذل و اوباش خود اعتراف کرد.

این متهم در باره چگونگی سرقت گفت: در بعد از ظهر شخصی به من مراجعه کرده و پس از کلی چانه زدن مبلغ ۲۰ هزار دلار از من خریداری کرد وقتی از من دور شد بلافاصله به سه نفر از دوستان که سابقه شرارت و سرقت هم داشتند تماس گرفته و از آنان خواستم تا به محل آمده و با خفت گیری نامبرده و دلار‌ها را از چنگش دربیاورند که آن‌ها هم سریع آمدند و برای اینکه سرقت طبیعی جلوه کند سایر اموال او را نیز به سرقت بردند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم یک قبضه سلاح گرم به همراه تعداد چهار تیر جنگی و تعدادی گوشی و دلار مسروقه کشف شد عنوان داشت: با اعترافات فرد دلارفروش سه همدست وی نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر و هر چهار نفر با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به اجرای مستمر طرح مبارزه با سارقان به عنف به مجرمان هشدار داد و گفت: مجازات سرقت به عنف و خفت گیری شهروندان به دلیل نا‌امن کردن جامعه و تاثیر گذاری در احساس امنیت مردم به مراتب بیشتر از سایر جرایم است و این افراد مطمئن باشند در هر حال توسط کارآگاهان توانمند پلیس آگاهی دستگیر و به مجازات خود خواهند رسید.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند با رعایت موارد ایمنی از بروز اینگونه حوادثجلوگیری کنند عنوان داشت: به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام حمل پول نقد، طلاجات، اسناد یا سایر اموال قیمتی احتیاط و این اموال را در معرض دید همگان قرار نداده و در صورتی که پول نقد و یا اشیای قیمتی یا مدارک مهمی به همراه دارندحتی المکان از طی کردن مسافت طولانی به صورت پیاده بپرهیزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز