خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان تاکید کرد:

کاهش سهمیه سوخت گازوئیل واحدهای صنعتی و معدنی

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۰۰۳

بخش دولتی و خصوصی دراستان اصفهان باید تلاش کند که اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی را جلب نماید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در نشست مشترک کمیسیون تجارت و آموزش اتاق بازرگانی اصفهان خواستار شجاعت و قدرت تصمیم گیری صحیح کار‌شناسان و کارمندان در جهت تقویت تولید ملی شد ادامه داد: برای حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی، سازمان‌های نظارتی باید جرات و شجاعت تصمیم گیری سازمان‌های دولتی را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، اسرافیل احمدیه؛ اضافه کرد: نظارت همواره باید بر عملکرد سازمان‌ها دولتی باشد ولی نباید در تصمیم گیری‌ها و رفع موانع تولید تاثیرگذار باشد که مدیر یا کار‌شناس مسوول از پیامدهای آن احساس نگرانی کند.

وی به معافیت گمرکی ورود ماشین آلات و تجهیزات واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: این معافیت از سوی سازمان‌های مسوول برای واحدهای تولیدی به سختی صادر می‌شود و این در حالیست که در شرایط اقتصاد مقاومتی باید همه سازمان‌ها کمک کنند تا واحدهای تولیدی به تولید بپردازند و به خاطر پیامدهای معافیت‌ها نباید همه تصمیم گیری‌ها به تهران منتقل کرد.

احمدیه؛ در بخش دیگری از سخنان خود از کاهش سهمیه سوخت گازوئیل برای واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی استان خبر داد و گفت: این موضوع از سوی سازمان و استانداری در حال پیگیری است.

وی سرمایه گریزی را یکی از چالش‌های مهم استان اصفهان برشمرد و گفت: بخش دولتی و خصوصی استان باید تلاش کند که اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی به استان بازگردد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: سازمان در کنار صنعتگران و فعالان اقتصادی است تا مسایل و مشکلات تولید و تجارت را با کمک آنان حل و فصل نماید.

وی با اشاره به رتبه دوم استان اصفهان در استخراج مواد معدنی و رتبه ۲۶ در اکتشاف معادن کشور گفت: تلاش می‌کنیم که استان اصفهان در اکتشاف جایگاه بهتری پیدا کند زیرا واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک استان نیازمند مواد معدنی مورد نیاز هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز