خبرگزاری کار ایران

از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری؛

دهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۷۱۸

دهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در زمینه های فنی و مهندسی، پزشکی و بهداشت، علوم پایه، کشاورزی، علوم انسانی، فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی گفت: دهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان و دیگر دستگاه‌های اجرایی با حضور مسوولان کشوری در مهمانسرای عباسی اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سروش علیمرادی اظهار داشت: این جشنواره در دوره‌های گذشته، نقش کلیدی در توسعه مبتنی بر دانایی و اقتصاد دانش‌بنیان که اساس قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان است را بر عهده داشته است.
وی تصریح کرد: جشنواره کلیه زمینه‌های فن آفرینی اعم از فنی و مهندسی، پزشکی و بهداشت، علوم پایه، کشاورزی، علوم انسانی، فرهنگ و هنر، خدمات و… را در بر می‌گیرد و به گروه یا تخصص خاصی محدود نمی‌شود.
علیمرادی با بیان اینکه برای شرکت در این جشنواره هیچ محدودیت سنی، جنسیتی یا تحصیلی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: محدوده جغرافیایی این جشنواره به کشورمان محدود نبوده و ایرانیان فن‌آفرین مقیم خارج به جشنواره دعوت شده و در بخشهای مختلف آن شرکت داده می‌شوند.
دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی افزود: این جشنواره در دو بخش مسابقه‌ای و غیرمسابقه‌ای برگزار شده که بخش مسابقه‌ای شامل شناسایی بر‌ترین فن‌آفرینان، بر‌ترین طراحان کسب و کار و بر‌ترین حامیان فن‌آفرین و بخش غیرمسابقه‌ای شامل نمایشگاه، بورس عرضه و فروش فناوری و سمینارهای آموزشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز