خبرگزاری کار ایران

مدیردرمان تأمین‌اجتماعی اصفهان خبر داد:

رشد ۵ درصدی ویزیت سرپایی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۶۶

سال گذشته در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان اصفهان بیش از ۳ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۴۶ مورد ویزیت سرپایی توسط پزشکان انجام شده که این رقم رشد ۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال ۹۱ نشان می دهد.

مدیردرمان تأمین‌اجتماعی اصفهان از انجام ۳ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۴۶ مورد ویزیت سرپایی توسط پزشکان شاغل در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان تا پایان آذر سال گذشته خبر داد.

به گزارش " ایلنا " از اصفهان، " علی اعتصام‌پور " گفت: این تعداد ویزیت رشد ۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن نشان می‌دهد.

وی افزود: در همین مدت ۳۱ هزار و ۷۵۲ عمل جراحی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی استان اصفهان انجام شد که حاکی از رشد ۵/۱۱ درصدی اعمال جراحی نسبت به مدت مشابه سال قبل آن است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان آذر سال گذشته، ۶۹ هزار و ۹۷۸ بیمار در بیمارستان‌های ملکی تأمین‌اجتماعی استان بستری شدند.

مدیردرمان تأمین‌اجتماعی اصفهان تصریح کرد: این مدیریت از طریق ۳ بیمارستان ملکی با مجموع ۷۸۴ تخت فعال و ۲۶ پلی‌کلینیک و درمانگاه در استان به بیمه‌شدگان خدمات درمانی رایگان ارائه می‌کند.

دکتر اعتصام‌پور با بیان اینکه تأمین‌اجتماعی اصفهان با بیش از ۴ هزار و ۴۸۰ پزشک و مراکز درمانی استان طرف قرارداد است، افزود: از ابتدای سال تا پایان آبان ۹۲، اسناد پزشکی تأمین‌اجتماعی استان به ۲۰۸ هزار و ۲۲۶ هزار صورتحساب بیماران بستری در مراکز طرف قرارداد رسیدگی کرده است.

وی ادامه داد: همچنین در همین مدت به ۸ میلیون و ۹۶۶ هزار نسخ پزشکان و ۶ میلیون و ۶۳۷ هزار نسخ داروخانه و ۲ میلیون و ۳۸ هزار نسخ مراکز پاراکلینیکی طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی استان رسیدگی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز