خبرگزاری کار ایران

در ۲۳ روز ابتدایی سال ۹۳؛

کشفیات مواد مخدر پلیس اصفهان ۶۸ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۰۰۹

یک تن و ۲۹ کیلو گرم مواد مخدر تریاک و حشیش از قاچاقچیان و سوداگران مرگ کشف و نزدیک به یکصد دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص عملکرد ماموران این فرماندهی در کشف مواد افیونی ودستگیری سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر گفت: از آنجا که بحثمبارزه با مواد مخدر و قاچاق آن به سطح استان یکی از اولویت‌های اصلی برنامه‌ها و ماموریت‌های کاری این فرماندهی است به همین جهت از ابتدای امسال یگان‌های مختلف انتظامی، تکاوری، کویری وعملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر طرح‌های متعددی بر علیه قاچاقچیان وفروشندگان مواد مخدر در سطح استان انجام دادند.

به گزارش ایلنا، سردار «عبد الرضا آقاخانی» در خصوص نتایج این طرح‌ها اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های فراوان ماموران سخت کوشان این فرماندهی در مدت ۲۳ روز ابتدایی سال جاری مقدار یک تن و ۲۹ کیلو گرم مواد مخدر تریاک و حشیش از قاچاقچیان و سوداگران مرگ کشف و نزدیک به یکصد دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه از این مقدار مواد کشف شده ۹۰۰ کیلو گرم تریاک و ما بقی مواد‌ حشیش بودند افزود: براساس امارهای به دست آمده کشفیات این فرماندهی در زمینه مواد مخدر طی مدت مذکور نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۶۸ درصدی برخوردار بوده است.

وی تصریح کرد: در این مدت تعداد ۴۰ نفر قاچاقچی و سوداگر مرگ توسط ماموران دستگیر و همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

سردار آقاخانی با اشاره به اجرای موفق طرح ارامش ۵ در سال جدید اذعان داشت: در این طرح نیز بیش از یک هزار نفر از خرده فروشان مواد مخدر و معتادان ولگرد و سارق شناسایی و تحویل مراجع قضایی داده شدند که مطمئناً دستگیری این افراد در افزایش امنیت استان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه مواد مخدر یکی از ریشه‌های جرم و جنایت در جامعه است خاطر نشان کرد: برهمین اساس مبارزه با قاچاقچیان، سوداگران و خرده فروشان مواد مخدر همواره یکی از اولویت‌های اصلی برنامه‌های نیروی انتظامی بوده و خواهد بود.

این مقام انتظامی تاکید کرد: در این زمینه پلیس استان هم با جدیت و قاطعیت بیشتری طرح‌های مقابله‌ای خود را در سال جدید دنبال می‌کند و از مردم شریف استان می‌خواهد که در این امر با پلیس همکاری داشته و هرگونه اطلاعات و اخباری از محل‌های توزیع و قاچاق مواد مخدر دارند از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا هرچه سریع‌تر با آن‌ها برخورد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز