خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان خبرداد:

تشکیل ۷ کمیته اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۹۷۳

هفت کمیته به منظور برنامه ریزی و اجرای دقیق مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در سطح استان ایجاد شده است.

استاندار اصفهان در اولین جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان به آغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم در خصوص ثبت نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها انجام شده و هفت کمیته برنامه ریزی آن را انجام می‌دهند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، ˈرسول زرگرپورˈ با اشاره به حضور بیش از ۴۵ هیات خارجی در استان در شش ماه اخیر اظهار: شرایط خوبی در این رابطه در استان ایجاد شده و امیدواریم با توجه به ظرفیت بالای اتاق بازرگانی و بخش خصوصی استان، بتوانیم از فرصت‌های به وجود آمده استفاده کنیم.
استاندار اصفهان با بیان اینکه بند ملی این موارد برای تصویب به تهران ارسال می‌شود، افزود: با بحث‌های صورت گرفته که به صورت صریح و شفاف بیان شده است، بخش اعظم مشکلات مالیاتی بخش خصوصی و دولتی رفع می‌شود.
وی با اعلام اینکه درمورد اصلاحات لازم در قانون ارزش افزوده، بسته‌ای آماده و به دولت فرستاده شده است، گفت: با توجه به حضور دو تن از نمایندگان مجلس در این شورا، امیدواریم این اصلاحات در اسرع وقت صورت گیرد.
استاندار تصریح کرد: وضعیت فاینانس‌ها در سطح کشور فعال شده و براساس گفته‌های معاون رییس جمهوری نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار LC در سطح کشور گشایش یافته و ۵۰ میلیارد دلار دیگر نیز در حال پیگیری است.
زرگرپور از بخش خصوصی خواست با توجه به جایگاه استان در بخش صنعت و کشاورزی و همچنین تجربه و تخصص موجود در این استان از این فرصت به وجود آمده برای دستیابی به سهم قابل توجهی از این منابع استفاده کنند.
وی به جلسه خود با رییس صندوق توسعهٔ ملی اشاره و عنوان کرد: این صندوق آمادگی کامل خود را برای پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی اعلام کرد.
استاندار اصفهان از فعالان بخش خصوصی خواست با مهم دانستن این مطلب برای جذب این اعتبارات بکوشند، ‌‌ همان گونه که رییس این صندوق نیز معتقد است یکی از اصلیترین مشتریان آن‌ها باید صنعتگران و سرمایه گذاران اصفهانی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز