خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان؛

استاندار اصفهان از فعالیت مسؤلان ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تقدیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۹۵۴

فعالیت شبانه روزی شورای هماهنگی خدمات سفر استان رضایت ۹۰ درصدی مسافران را به دنبال داشت.

استاندار اصفهان در جلسه شورای هماهنگی خدمات سفر استان که با حضور جانشین رییس ستاد و مسئولان کمیته‌های ستاد برگزار شد، از فعالیت شبانه روزی شورای هماهنگی خدمات سفر استان تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور تصریح کرد: فعالیت شورای هماهنگی خدمات سفر استان با هماهنگی و کیفیت بالا و کار جمعی و فراگیر، باعثرضایت ۹۰ درصدی مسافران شده است.

وی افزود: لازم است ستاد دائمی خدمات سفر استان همچنان به کار خود ادامه دهد و چگونگی ادامه کار پایگاه‌های سلامت و امنیت جاده‌ای را به صورت دائم بررسی نماید.

در ادامه رئیس کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان بابیان اینکه بیش از ۸۶ درصد از مسافرت‌های نوروزی از طریق جاده‌ها صورت گرفته است گفت: لازم است استفاده از ابزار‌ها و تکنولوژی‌های اخیر دنیا و استفاده صحیح ازits در خصوص ارائه خدمات بهتر به مسافران انجام شود.

شایان ذکر است در این جلسه استاندار اصفهان از اقدام اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها در تهیه فیلم مستند آموزشی دانستنی‌های سفر که در ایام نوروز در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای مسافر استان اصفهان تهیه و پخش شد تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز