خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

۲۷ فروردین آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره کارآفرین برتر استانی

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۹۳۶

با توجه به نقش به سزای کارآفرینان استان در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور جشنواره کارآفرین بر‌تر برای کارآفرینان بخش صنعت، خدمات، اقتصاد و کشاورزی برگزار می‌شود.

جشنواره بزرگ کارآفرین بر‌تر به منظور شناسایی و معرفی کارفرینان بر‌تر استانی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به نقش به سزای کارآفرینان استان در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور جشنواره کارآفرین بر‌تر برای کارآفرینان بخش صنعت، خدمات، اقتصاد و کشاورزی برگزار می‌شود.
احمدرضا پرنده افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواه می‌توانند تا تاریخ ۲۷ فروردین ماه با مراجعه به سایت WWW. KARAFARINANEBARTAR. IR برای ثبت نام اقدام نمایند.
وی اظهار داشت: پس از بررسی طرح‌های ارائه شده در کمیته تخصصی داوران استان، نمونه‌های استانی در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی خواهد شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه تا کنون ۵۸۶ کارآفرین در این طرح ثبت نام کرده‌اند تصریح کرد: در سال گذشته کارآفرینان استان اصفهان حائز رتبه بر‌تر کشوری شدند و امیدواریم امسال نیز شاهد درخشش جامعه کارگری استان در این جشنواره باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز