خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در نشست بررسی فرصت های تجاری اندونزی و اصفهان مطرح کرد:

هدف های صادراتی و تجاری اندونزی با ایران جای کار بیشتری دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۰۵

نشست بررسی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در اندونزی و اصفهان با حضور یک هیات هفت نفره اندونزیایی در سالن اجتماعات اتاق اصفهان با حضور ۱۰۰ فعال اقتصادی برگزار شد.

نشست رییس اتاق بازرگانی اصفهان به معرفی توانمندی‌های استان اصفهان در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، معدنی و خدمات پرداخت و گفت: استان اصفهان با دارا بودن ۸ هزار واحد صنعتی و تولید ۷۰ درصد فولاد کشور همواره جایگاه ویژه در صنعت کشور دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، خسرو کسائیان، اصفهان را یکی از شهرهای مهم توریستی جهان برشمرد و گفت: اصفهان می‌تواند یکی از مقصد‌های گردشگری اندونزی باشد.

کسائیان در بخش دیگری از سخنان به برداشتن تحریم‌های اقتصادی ایران اشاره کرد و گفت: مردم و دولت ایران تلاش خواهند کرد تا فردایی بهتر از امروز برای اقتصاد کشور ایجاد کنند و کشورهای هدف صادراتی از جمله اندونزی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و تعاملات تجاری خود را با ایران و ارد مرحله جدیدی کنند.

وی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۱ حجم صادرات غیر نفتی ایران به اندونزی ۴۰۰ میلیون دلار و در سال گذشته به ۴۷ میلیون دلار کاهش یافته است و این در حالیست که واردات ایران از اندونزی در سال ۱۳۹۱ برابر ۱۴۸ میلیون دلار و در سال ۱۳۹۲،۸۱ میلیون دلار رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز