خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان از رسانه های اصفهانی خواست دست به کار شوند؛

برای ارسال آثار به اولین جشنواره هلال و رسانه تا اول اردیبهشت ماه فرصت باقی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۲۷۷

جمعیت هلا ل احمرجمهوری اسلامی ایران جشنواره هلال و رسانه را با رویکرد آگاهی بخشی به مردم در برخورد با حوادث، سوانح و بحران‌ها وارتباط قوی‌تر با رسانه‌ها در سطح کشور برگزار می کند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ازبرگزاری «جشنواره هلال و رسانه» خبر داد و گفت: این جشنواره با رویکرد توجه بیشتر به قدرت رسانه در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در برخورد با حوادث، سوانح و بحران‌ها و از سوی دیگر ارتباط قوی‌تر با رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف والا و مقدس جمعیت هلال احمر در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، شهرام انصاری اظهار داشت: دراین جشنواره عکاسان، خبرنگاران، ‌روزنامه نگاران، نویسندگان مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی و گزارشگران رسانه‌های تصویری و شنیداری دعوت می‌شود ضمن مطالعه فراخوان جشنواره آثار خود را با محوریت فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در عرصه داخلی – بین المللی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: آثاری که در حوزه هلال احمر و در بازه زمانی از ابتدای سال ۹۲ تا پایان فروردین ۹۳ منتشر شده و یا می‌شوند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مهلت پایانی برای ارسال آثار رسانه‌ها به دبیرخانه جشنواره تا اول اردیبهشت سال ۹۳ خواهد بود ادامه داد: این جشنواره در ۳ قالب زیر برگزار می‌شود: در بخش تصویری در قالب ارائه گزارش تصویری وعکس تک می‌باشد. در بخش رسانه‌های مکتوب نیز(مطبوعات - خبرگزاری ها - پایگاههای اینترنتی) ‌ هستند که شامل بخش‌هایی چون گزارش، خبر، مقاله و یادداشت ومصاحبه است.

انصاری تاکید کرد: در بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری(رادیو و تلویزیون) نیز بخش‌هایی چون گزارش، خبرو مصاحبه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه آثار مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دارای پروانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره پذیرفته می‌شوند ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند تنها یک اثر برای هر بخش و در مجموع ۳ اثر خود را برای شرکت در جشنواره بفرستند. در قالب عکس شرکت کنندگان مجاز به ارسال ۳ عکس تک(خبری، توصیفی و…) و یا ۳ مجموعه گزارش تصویری(خبری – توصیفی –و..) با تعداد ۹ عکس هستند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: هر اثر ارسالی در بخش مکتوب و عکس صرفاً باید به صورت الکترونیکی، در قالب‏های jpg یا pdf به نشانی پست الکترونیک news @ rcs. ir ارسال شود. در بخش دیداری و شنیداری شرکت کنندگان باید آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی خ ولیعصر - بالا‌تر از میرداماد - نبش خ یاسمی - ساختمان صلح جمعیت هلال احمر - طبقه هشتم - اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی - دبیرخانه جشنواره هلال و رسانه ارسال کنند.

وی گفت: شرکت کنندگان در هنگام ارسال اثر خود لازم است عنوان قالب(عکس - دیداری شنیداری - مکتوب) و بخشی که در آن شرکت کرده‌اند را موضوع ایمیل و یا بر روی بسته بندی آثار ارسالی به دبیرخانه درج کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز