خبرگزاری کار ایران

مشاور قائم مقام وزیر کشوردر بازدید از پایانه کاوه اصفهان عنوان کرد:

اداره حمل و نقل و پایانه‌های اصفهان در خدمت رسانی به مسافران نقش کلیدی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۵۰

نقش اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان در خدمت رسانی به مسافران مهم است و ما وظیفه داریم زیر ساخت ها و ظرفیت های استان اصفهان را ارتقا دهیم.

مشاور قائم مقام وزیر کشور و دبیر صیانت از حقوق شهروندی در سفر یک روزه به اصفهان و در بازدید از پایانه مسافربری کاوه از حضوربازرسانی برای سرکشی به دستگاه‌ها و ارگانهای مختلف سرویس دهی به مسافران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، صیادی؛ افزود: هدف ستاد صیانت از حقوق شهروندی نظارت و بازرسی ویزه از محل‌های اقامتی مسافران، پایانه‌های مسافربری، مراکز درمانی، بهداشتی وامدادرسانی است.

وی افزود: در این راستا ستاد تسهیلات سفر‌ها و اسکان مسافران با راه اندازی ایستگاههای سلامت، کمپ‌های گردشگری روستایی و ایستگاه نرم افزارمسافریارتوانسته رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

صیادی دراین دیدارنقش اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان را در خدمت رسانی به مسافران مهم توصیف کرد و افزود: ما هم وظیفه داریم زیر ساخت‌ها و ظرفیت‌های استان اصفهان را ارتقا دهیم.

دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی با تآکید بر اینکه ارگان‌ها آمادگی کامل برای ارائه خدمات و سرویس دهی اجتماعی را داشتند گفت: این آمادگی در استان اصفهان به طور کامل وجود داشت و مسولان عاشقانه در حال خدمت رسانی به مردم بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز