خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد مبارکه عنوان کرد:

افزایش کیفیت و جذب دانشجو؛ اولویت‌های کاری دانشگاه مبارکه در سال ۹۳ است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۵۹

رئیس واحد مبارکه، افزایش کیفیت و جذب دانشجو را از اولویت های کاری دانشگاه در سال ۹۳ عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه، درنخستین روزهای سال جدید و همزمان با شروع کلاس‌های دانشگاهی در جمع دانشجویان؛ ریاست و هیات رییسه این دانشگاه گفت: مهم‌ترین اهداف مد نظر سال ۹۳ را دوراندیشی و برنامه ریزی، خردجمعی، قناعت، افزایش بهروری، ساماندهی منابع، کاهش هزینه‌ها، خلاقیت و نوآوری در کار‌ها و حرکت دانشگاه به سمت پژوهش محوری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حمید علیان؛ با اشاره هدف دهه چهارم توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید، توسعه کیفی دانشگاه با بهره بردن از اقتصاد دانش‌بنیان بوده و محور اصلی اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان است بنابراین نظام پژوهش و فناوری در کشور باید با محوریت توسعه اقتصادی به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کند.

علیان گفت: بحثجذب دانشجو یکی از مسایل مهم این واحد در سال جدید است که باید با افزایش کیفیت آموزش و بحثتکریم ارباب رجوع در راستای جذب دانشجوی بیشتر عمل کنیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های کارکنان به ویژه کادر اجرایی دانشگاه در جهت پیشرفت و خدمت هرچه بهتر به جامعه و مخصوصا قشر دانشجوی کشور بر لزوم همکاری دلسوزانه با مسئولین دانشگاه در ادامه راه بالندگی و پیشرفت تا دستیابی به چشم اندازی روشن وموفق در میان دانشگاه‌ها تاکید و اظهار امیدواری کرد؛ همچون سال‌های گذشته روند رو به رشد این دانشگاه بیش از پیش ادامه داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز