خبرگزاری کار ایران

در بازدید مسافران نوروزی از مناطق حفاظت شده اصفهان؛

تخلفات زیست‌محیطی مانند شکار و بوته‌کنی صورت نگرفت

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۵۶

با وجود بازدید هزاران نفری مسافران از مناطق تحت حفاظت محیط زیست اصفهان، تخلفات زیست محیطی مانند شکار و صید و بوته کنی در این مناطق صورت نگرفت و این نشان از ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست در میان مردم دارد.

با وجود بازدید هزاران نفری مسافران از مناطق تحت حفاظت محیط زیست اصفهان، تخلفات زیست محیطی مانند شکار و صید و بوته کنی در این مناطق صورت نگرفت و این نشان از ارتقای فرهنگ حفاظت ازمحیط زیست در میان مردم دارد.
به گزارش ایلنا و بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان اصفهان؛ بنابر گزارش‌های دریافتی از واحدهای تابعه حفاظت محیط زیست استان، پناهگاه حیات وحش عباس آباد و منطقه شکار ممنوع کوه بزرگی از زیستگاه‌های شهرستان نایین، پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو در شهرستانهای نجف آباد و تیران و کرون میزبان هزاران طبیعت گرد در ایام نوروز بود.
همچنین پارک ملی کلاه قاضی در شهرستان اصفهان، پناهگاه حیات وحش موته در شهرستانهای شاهین شهر و می‌مه و گلپایگان، منطقه حفاظت شده قمصر و برزک در کاشان، منطقه شکار ممنوع ستبله در شهرستان‌های فریدون شهر و فریدن و منطقه حفاظت شده کرکس در نطنز و کاشان، در صدر جدول انتخابی مسافران قرارداشت.
خوشبختانه در ایام نوروز و حضور طبیعت گذرانان در مناطق و زیستگاه‌های تحت مدیریت و حفاظت، تخلفات زیست محیطی مانند شکار و صید و بوته کنی در این مناطق صورت نگرفت و این نشان از افزایش سطح آگاهی‌های زیست محیطی و ارتقای فرهنگ حفاظت از طبیعت و محیط زیست در میان مردم دارد.
گفتنی است مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان اصفهان شامل مناطق چهارگانه و شکار ممنوع با وسعت بالغ بر دو میلیون هکتار، ۲۰ درصد از مساحت استان را در بر گرفته و زیستگاه گونه‌های مختلف جانوری و گیاهی ارزشمند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز