خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان خبر داد:

استقبال زائران از اجرای طرح سوگواره یاس نبوی در ۱۷ امامزاده فلاورجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۰۴

طرح های آرامش بهاری و سوگواری یاس نبوی مسیر اهداف اسلامی در ۱۷ امامزاده عظیم الشان شهرستان فلاورجان برگزار شد.

ایلنا: حجت الاسلام سید حسن فاضلی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: با توجه به طرح‌های ابلاغی آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی، اداره اوقاف شهرستان فلاورجان اقدام به برگزاری این طرح ها ۱۷ بقعه متبرکه نموده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حجت الاسلام سید حسن فاضلی اظهار داشت: با توجه به پی گیری های انجام شده و نظارت و بررسی های صورت گرفته در طول اجرای این طرح ها، با رشد ۱۵ درصدی استقبال زائران روبه رو شدیم.
وی با اشاره به استقبال چهار هزار زائر در بقاع متبرکه از این طرح ها اذعان داشت: طرح های آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در مسیر اهداف اسلامی و معنوی برگزار و موثر واقع شد.

فاضلی با بیان اینکه در آستان مقدس امامزادگان سید محمد(ع) شهر قهدریجان و سید شریف و میرمرتضی(ع) شهر شرودان این طرح ها به صورت شاخص برگزار شد گفت: در این دو آستان مقدس ویژه مراسم تحویل سال و نیز ویژه برنامه روز شهادت دخت پیامبر، بانوی مکرم اسلام با شکوه هرچه تمامتر برگزار شد.
وی در ادامه به ویژه برنامه روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اشاره کرد و گفت: حرکت هیئات مختلف مذهبی به سمت آستان مقدس امامزاده سید شریف و میرمرتضی شرودان و نیز اطعام چهار هزار زائر از سفره حضرت زهرا(س) از جمله برخی از این اقدامات بود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه در امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان اشاره و بیان کرد: غرفه های پاسخ گویی به مسائل شرعی، وقف و غرفه کودکان از جمله غرفه های موجود در خیمه ی معرفت بود.
وی به فعالیت چهار مبلغ بومی اشاره کرد و گفت: برپایی نماز جماعت در آستان مقدس امامزادگان و نیز اهدا بسته های فرهنگی به زائران از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اجرایی نمودن اهداف طرح بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز