خبرگزاری کار ایران

مدیر حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان خبر داد:

۴ حادثه رانندگی و مصدومیت ۲۱ نفر در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۷۲

در ۲۴ ساعت گذشته ۴ حادثه رانندگی در اصفهان، ۲۱ نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

ایلنا: مدیر حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روز جمعه ۱۵ فروردین ماه ۹۳، طی تماس تلفنی با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان اردستان اعلام شد که یک دستگاه خودروی سواری L۹۰ در محور اردستان - مهاباد پنج کیلومتر بعد از پلیس راه اردستان به سمت مهاباد واژگون و حال سرنشینان آن وخیم گزارش شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ غفور راستین افزود: پس از اعلام گزارش سه واحد امدادی از اورژانس پیش‌ بیمارستانی ۱۱۵ به همراه شش کارشناس فوریت‌های پزشکی، بر بالین مصدومان حاضر شدند و پنج مصدوم این حادثه را پس از ارائه خدمات اولیه درمانی، توسط آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل کردند.

مدیر حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان با بیان حادثه دیگری در همان روز تصریح کرد: ساعت ۱۷:۲۰ روز جمعه ۱۵ فروردین ماه ۹۳، طی تماس تلفنی با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان خوانسار اعلام شد، که سه دستگاه خودرو(L۹۰، سمند و پیکان) در محور گردنه خوانسار - دامنه بایکدیگربرخورد کرده و حال سرنشینان سه خودرو وخیم است.

وی خاطر نشان کرد: پس از دریافت گزارش یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به همراه دو کارشناس فوریت‌های پزشکی، بر بالین مصدومان حاضر شدند که پس از بررسی وضعیت جسمی آنان، پنج نفر مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی، توسط آمبولانس به بیمارستان فاطمیه(س) خوانسار منتقل شدند.

راستین ادامه داد: درحادثه ای که در محور اسفرجان به هونجان اتفاق افتاد یک دستگاه خودروی سواری پراید واژگون و حال سرنشینان آن وخیم گزارش شدکه پس از اعلام گزارش دو واحد امدادی از اورژانس پیش‌ بیمارستانی ۱۱۵ به همراه چهار کارشناس فوریت‌های پزشکی، بر بالین مصدومان حاضر شدند و پنج مصدوم این حادثه را به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل کردند.

مدیر حوادثو فوریت‌های پزشکی اصفهان افزود: در حادثه ای دیگر در شهرستان شاهین‌شهر یک دستگاه خودروی سواری پژو Glx در محور ورودی مورچه‌خورت به سمت اصفهان واژگون شدکه سرنشینان آن به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز