خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان خبر داد:

توزیع ۲۷۰ هزار جلد کتاب در ۴ پایانه شهر اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۹۱۳

به منظور پر کردن اوقات فراغت مسافران ایستگاههای مطالعه در ۴ پایانه شهر نصب و ۲۷۰ هزار جلد کتاب مابین مسافران توزیع شده است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۲ سالن انتظار شبانه در پایانه های کاوه و صفه تعبیه شده است، گفت: نصب ایستگاههای مطالعه در ۴ پایانه و توزیع ۲۷۰ هزار جلد کتاب مابین مسافران از دیگر اقدامات سازمان پایانه ها در این ایام بوده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ سید جلال هاشمی نژاد به نصب بنر امر به معروف و تصاویر شهدا در پایانه ها اشاره و تصریح کرد: سفرهای هفت سین در ۵ پایانه شهر اصفهان در شان ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نصب شده است.
هاشمی نژاد با اشاره به افزایش نیروهای انتظامی در پایانه های شهر خاطرنشان کرد: نیروهای اداره بهزیستی، بهداشت، تعزیرات امر به معروف نیز در پایانه های شهر اصفهان مستقرهستند.
وی با بیان اینکه رمپ تردد معلولان و جانبازات در پایانه ها افزایش یافته است، اظهار داشت: نصب وسایل حرکت درمانی در پایانه کاوه برای استفاده رانندگان انجام شده است.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان تعمیرات و به روزرسانی هتل های کاوه و صفه، برپایی نماز جماعت در سه نوبت، تکمیل نصب دوربین های مداربسته و نظارت بر مباحثبهداشتی غرفه داران در پایانه ها از دیگر اقدامات انجام شده در پایانه های ۵ گانه شهر اصفهان عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز