خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد:

کاهش ۱۳ درصدی کشته‌های ناشی از تصادف در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۹۵

در نیمه نخست سفرهای نوروزی امسال، ۳ نفر کمتر از مدت مشابه سال قبل در جاده‌های استان بر اثر تصادف، جان خود را از دست دادند و آمار کشته های ناشی از تصادف ۱۳ درصد کاهش یافته است.

ایلنا: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کاهش ۱۳ درصدی کشته‌های ناشی از تصادف در اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا و بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: بر اساس آخرین آمارهای به دست آمده در دور نخست سفرهای نوروزی، ۱۷ فقره تصادف فوتی در سطح جاده‌های استان رخ داد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: همچنین در این مدت، ۲۰ نفر در تصادفات جاده‌ای استان، جان خود را از دست دادند که البته این رقم نیز در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد کاهش داشته و امسال ۳ نفر کمتر از سال قبل کشته شدند.

وی علت بیشتر تصادفات قوتی به وقوع پیوسته در سطح جاده های استان را سرعت و سبقت غیر مجاز، عدم رعایت فاصله طولی، انحراف به چپ ناگهانی، عدم توجه به جلو و نبستن کمربند ایمنی توسط سرنشینان عنوان کرد و افزود:
رقم قابل توجه کاهش تلفات انسانی در نیمه نخست سفرهای نوروزی در حالی رخ داده که حجم تردد های امسال ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت و امسال تعداد بیشتری وارد جاده‌های استان شده و یا از آن عبور کردند.

سرهنگ رضایی افزایش دوربین های الکترونیکی ثبت تخلفات در جاده ها، نظارت دقیق پلیس در نقاط حادثه خیز جاده های استان، احداثایستگاه‌های امنیت و سلامت و برخورد قاطع و بدون اغماض با سرعت و توقیف خودروهای با خلافی بیش از یک میلیون تومان، اطلاع رسانی سریع و به موقع به مردم از وضعیت جاده ها و افزایش فرهنگ عمومی رانندگان را از عوامل کاهش تلفات انسانی در نیمه نخست سفرهای نوروزی امسال برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز