خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در بازدید از باغ فدک مطرح کرد:

پیش بینی ۲۰ میلیون تردد در راه های استان اصفهان تا پایان تعطیلات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۷۹

از روز اول تا پنجم فروردین‌ماه ۱۰ میلیون تردد از اقصی نقاط کشور در راه‌های مواصلاتی استان انجام شده و پیش بینی می شود این تعداد به ۲۰ میلیون افزایش یابد.

ایلنا: استاندار اصفهان با بیان اینکه قبل از شروع سفرهای نوروزی پیش‌بینی شده بود بیش از ۲۰ میلیون تردد در شریان‌ها و راه‌های مواصلاتی استان انجام شود و اصفهان میزبان ۳ میلیون گردشگر باشد، گفت: در طی پنج روز اول فروردین‌ماه ۱۰ میلیون تردد در شبکه‌ها و شریان‌های استان صورت گرفته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان تعطیلات نوروزی این آمار به ۲۰ میلیون تردد افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور با اشاره به کاهش چشمگیر تصادفات و حوادثجاده‌ای در ایام نوروز تصریح کرد: دلیل این مهم، اجرای طرح‌های امنیتی، سلامت و افزایش آگاهی و رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت هتل‌ها و مهمانپذیرهای اصفهان ۱۲ هزار مسافر است، افزود: در طی پنج شب گذشته ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار مسافر در سایر مراکز ستاد اسکان مستقر شدند که می‌توان به مدارس، خوابگاه‌ها و مکان‌هایی که شهرداری اصفهان در نظر گرفته بود اشاره کرد.

زرگرپور با بیان اینکه ۹۵ درصد مسافران نوروزی از تسهیلات و امکانات ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر شهر و تمیزی و نظافت اصفهان رضایت داشتند و اظهار داشت: قبل از آغاز سال پیرو مصوبه هیئت دولت ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر استان با همکاری ۲۰ دستگاه برنامه‌ریزی و تشکیل شد که خوشبختانه فعالیت‌های این ستاد رضایت مسافران و گردشگران را به همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در موج اول سفرهای نوروزی خدمت‌رسانی خوبی به مسافران ارائه شده و امید است موج دوم این سفرها با رفع اشکالات و نواقص موجود سفری ایمن، پرنشاط و همراه با اوقات خوش برای گردشگران باشد و این مهم در پرتو تلاش و همت تمام اعضای ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز