خبرگزاری کار ایران

در راستای افزایش ایمنی و سلامت مسافران نوروزی برگزار شد؛

اولین جلسه کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۴۷

اولین جلسه کمیته حمل ونقل ستاد هماهنگی خدمات سفر در راستای افزایش ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با حضور کلیه دستگاه های خدمت رسان در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان برگزار شد.

ایلنا: در اولین جلسه کمیته حمل ونقل ستاد هماهنگی خدمات سفر که با حضور اعضای اداره کل راه و شهرسازی، پلیس راه استان، اداره کل فرودگاهها، شرکت توزیع برق استان، سازمان هواشناسی، شرکت ملی پالایش پخش فرآورده های نفتی، هلال احمر، اورژانس، کانون های انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل مسافر استان، شرکت های بیمه، شهرداری و مدیریت بحران به میزبانی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان برگزار شد؛ مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان گفت: خوشبختانه مطابق برنامه ریزی های انجام شده کلیه دستگاهها و اعضای این کمیته در راستای افزایش ایمنی و سلامت مسافران در ایام نوروز اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ داریوش امانی با اشاره به این که استان اصفهان در نوروز یکی از مناطق مهم گردشگری است اذعان داشت: امداد و نجات جاده ای، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و سایر دستگاهها نیز باید در هر زمینه ای آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی باشند.

وی با بیان اینکه دوهزار و ۱۳۰ دستگاه اتوبوس مسافربری در نوروز ۹۳ به مردم خدمت رسانی می کنند خاطر نشان کرد: سامانه ۳۰۰۰۱۴۳برای دریافت نظرات و پیشنهادها ی مردم در نظر گرفته شده است.

امانی افزود: توزیع فرم های نظرسنجی در ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافربری، شناسایی مسیرهای دارای بیشترین تقاضای سفر(مسیرهای بحرانی) در طی اجرای طرح نوروزی، پیگیری و نظارت مستمر بر پیش فروش بلیت مسافربری و نظارت بر عملکرد شرکتهای حمل و نقل مسافربری استان، هماهنگی با مراکز آموزشی و نظامی، شرکت پخش فراورده های نفتی از دیگر اقدامات این اداره کل برای نوروز ۹۳ می باشد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر تصریح کرد: برای اطلاع رسانی و آشنایی مسافران، رانندگان ومدیران شرکتهای حمل و نقل مسافر استان با نکات ایمنی، فیلمی ۱۵ دقیقه ای در قالب یک سی دی جهت نمایش در اتوبوس های مسافربری تهیه شده است.

در ادامه رئیس اداره مسافر به تشکیل کار گروه ارتقا سطح خدمات را در رابطه با رسیدگی به مشکلات ایمنی عبور ومرور و ابلاغ دستورالعمل ضوابط تعیین مدیر فنی در خصوص افزایش ایمنی حمل ونقل از اقدامات دیگر بخش مسافر اداره کل حمل و نقل استان بر شمرد وافزود: به جهت جلوگیری از حضور مسافران در پایانه ها و تسهیل در دریافت بلیط تمام شرکتهای حمل ونقل به سیستم فروش بلیط اینترنتی مجهز شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز