خبرگزاری کار ایران

مدیرحوادثوفوریتهای پزشکی اصفهان خبر داد:

۲۲ کشته و مصدوم در سه حادثه تصادف در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۸۴۲

سه حادثه تصادف دراستان اصفهان ۲۱ مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

ایلنا: مدیرحوادثوفوریتهای پزشکی اصفهان گفت: در تماس تلفنی با اتاق فرمان۱۱۵ شهرستان نطنز اعلام شد که یک دستگاه خودروی سواری پراید در محوربادرود - کاشان(کیلومتر۵) واژگون و حال سرنشینان آن وخیم است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ غفور راستین ادامه داد: پس از اعلام گزارش دو واحد امدادی از اورژانس پیش‌ بیمارستانی۱۱۵ به همراه ۴ کارشناس فوریت های پزشکی، بر بالین مصدومان حاضر شدند و۶مصدوم این حادثه راپس ازارائه خدمات اولیه درمانی، توسط آمبولانس به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل کردند.

راستین افزود: در تماسی دیگر با اتاق فرمان۱۱۵ شهرستان شهرضا اعلام شد که یک دستگاه خودری پرایددرمحورشهرضا - آباده باگاردریل کنارجاده برخوردکرده که پس از دریافت گزارش یک واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ بر بالین مصدومان حاضر شد که پس از بررسی وضعیت جسمی آنان، متاسفانه خانم۳۶ساله ای علی رغم انجام اقدامات احیاء قلبی وریوی توسط کارشناسان درمحل حادثه جان خودراازدست داد و ۴ نفر مصدوم دیگر این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی، توسط آمبولانس به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل شدند.

راستین اظهار داشت: در حادثه ای دیگر سه دستگاه خودرو(مینی بوس، وانت نیسان، پژو) درمحورتیران - داران بایکدیگربرخوردکرده که ۱۱ نفرمصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی، توسط آمبولانس به بیمارستان بهنیاء تیران منتقل گردیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز