خبرگزاری کار ایران

نمانیده ولی فقیه خطاب به مدیر عامل ذوب آهن اصفهان مطرح کرد:

رشد وپیشرفت ذوب آهن باعثتوسعه وبالندگی صنایع دیگر می شود / صنایع ازوابستگی به بانک ها رها شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۷۴

در آستانه سال جدید وآغاز بهار طبیعت، مدیر عامل ذوب آهن به اتفاق معاونین خود با آیت ا… طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

ایلنا: در این دیدار نماینده ولی فقیه ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد ذوب آهن اصفهان وحضور مؤثر در عرصه های مختلف، اهمیت وجایگاه صنعت را یادآور شد وگفت: یکی از مباحثی که مدیران صنایع باید به آن توجه کنند، فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی وعملیاتی کردن آن در عمل وکار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، آیت ا… سید یوسف طباطبایی نژاد؛ یکی از مشکلات صنایع برای پیشرفت را وابستگی آنها با بانک ها با بهره های سنگین دانست وگفت: صنایعی مانند ذوب آهن برای توسعه، باید از سود حاصله خود استفاده کنند وهر چه بدهی آنها به بانک ها کمتر باشد، رشد و شکوفایی آنها بیشتر وسریعتر حاصل خواهد شد.

وی یادآور شد، رشد وپیشرفت ذوب آهن باعثتوسعه وبالندگی صنایع دیگر می شود بنابراین بسیار خوشحال کننده است که این شرکت از لیست صنایع زیان ده خارج شده و به سمت مثبت و ارزنده در حرکت می باشد.

نماینده ولی فقیه وامام جمعه اصفهان ضمن تأکید مجدد بر عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی برای رشد وپیشرفت گفت: یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی تقدیر وبه عبارتی درست مصرف کردن وخرج کردن وعقلانی نمودن هزینه ها می باشد که در این زمینه ضروریست، دولت مردان ومدیران نسبت به آن توجه خاصی داشته باشند. وی همچنین اهمیت ورزش برای نشاط وسلامتی را یادآور شد وگفت: اینجانب کاملا اعتقاد به ورزش دارم اما ورزش همگانی را باید بیشتر مورد توجه قرار داد که همه بتوانند از آن برای سلامتی وشادابی خود بهره ببرند.

در ابتدای این دیدار مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ضمن ارائه گزارشی از دستاوردها وموفقیت های سال ۹۲ واهم برنامه های سال ۹۳ گفت: ذوب آهن اصفهان در سال جاری در مقایسه با فولادسازان بزرگ کشور از جمله فولاد مبارکه وفولادخوزستان، با ۱۸ درصد رشد تولید، بیشترین رشد را به خود اختصاص داد ودرحال حاضرنیزشرایط برای تولید در سال آینده بهتر فراهم شده تا انشاا… به عدد ۳ میلیون تولید فولاد برسیم.

اردشیرسعد محمدی؛ یکی از موفقیت های دیگر این شرکت در سال ۹۲ را میزان رشد ۴۵ درصدقیمت سهام دانست و گفت: در سال جاری نیز با ۳۵۰ میلیارد تومان سود خالص، بیشتر سود آوری نصیب ذوب آهن اصفهان شده است که این امر نتیجه توجه به کاهش قیمت تمام شده حاصل شده است.

سعد محمدی در پایان خبر از افتتاح دو طرح مهم کک سازی وپالایشگاه در اولین ماه سال ۹۳ داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز