خبرگزاری کار ایران

باز هم قاتل خاموش حادثه آفرید:

مرگ یک مادر و فرزند بر اثر خفگی با گاز مونوکسید کربن در نجف آباد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۱۶

در واپسین روز های اسفند ماه ۹۲ یک مادر ۲۸ ساله و دختر بچه ۸ ساله بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادنند.

ایلنا: بر اثر عدم نصب دودکش و لوله در بخاری منزل مسکونی در ویلا شهر نجف آباد مادر و فرزند ۸ ساله‌اش بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد بااشاره به اینکه۲۴ بهمن ماه یک مورد حادثه گاز گرفتگی توسط پلیس۱۱۰ ویلا شهر نجف آباد به فرماندهی این سازمان گزارش داده شد گفت: با اعلام این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره ۴ نجف آباد خود را به محل حادثه رساندند.

احمد هادی، با اشاره به اینکه این حادثه درساعت۱۶:۳۰دقیقه عصربه آتش نشانی گزارش شد افزود: طبق گزارشات کار‌شناسان آتش نشانی نجف آباد، این حادثه بر اثر نبود دودکش بخاری رخ داده است.

وی اظهار داشت: در این حادثه مادر۲۸ ساله و دختر بچه ۸ ساله دچار خفگی با گاز شدند.

وی با بیان اینکه زمان وقوع مرگ این خانواده در جمعه شب رخ داده است ادامه داد: به علت آنکه کسی در منزل نبوده روز بعد از حادثه خواهرمرحومه به درب منزل مراجعه کرده و با عدم پاسخگویی وی روبه رو می‌شود.

هادی تصریح کرد: پس از آنکه پلیس در محل حاضرشده و درب منزل را باز می‌کند با جسد مادر و دختری که به دلیل گاز گرفتگی دچار خفگی شده‌اند رو به رو می‌شود.

وی افزود: در حال حاضرجسد‌ها به پزشک قانونی منتقل شده تا وقوع مرگ این مادر و فرزند بخوبی مشخص شود.

هادی ادامه داد: با حضور امدادگران اورژانس پس از معاینه دو عضو این خانواده، مرگ آن‌ها بر اثر گازگرفتگی تایید شد.
وی در ادامه افزود: علت این حادثه نصب بخاری گاز سوز بدون دودکش(به صورت موقت) بوده است

وی در پایان هشدار داد: شهروندان عزیز به این نکته توجه داشته باشند که از نصب بخاری‌های گاز سوز بدون دودکش(حتی به صورت موقت) جدا خودداری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز