خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

فعالیت ۲۰ ایستگاه امنیت سلامت در مسیرهای ورودی استان برای کاهش تصادفات

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۰۷۵

۶ هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی استان در قالب طرح های ترافیکی و امنیتی در ایام نوروز به همشهریان و مسافران نورزی خدمت رسانی می کنند.

ایلنا: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران، نقش اصحاب رسانه را در موفقیت‌های پلیس و آگاهی مردم تاثیر گذار دانست و گفت: با اقدامات انجام شده در سال ۹۲ نیروی انتظامی استان توانسته ۱۰ درصد از جرایم خشن را در استان کاهش و آمار کشف سرقت‌ها را ۱۹درصد افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سردار عبدالرضا آقا خانی با اشاره به متلاشی شدن ۱۰۰ باند و کشف۳۵ تن مواد مخدر در سال ۹۲ اظهار داشت: میزان دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر درسال ۹۲،۵۷ درصد افزایش داشته و در طرح برخورد با قاچاقچیان سوخت ۲ میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان میزان تماس‌های مردم با پلیس ۱۱۰ را ۲ میلیون و ۴۰۰ تماس عنوان کرد و افزود: بیش ۱ میلیون از این تماس‌ها منجر به انجام عملیات‌های پلیسی شده است.

وی با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی دستگیری قاچاقچی کالا خاطر نشان کرد: میزان تصادفات فوتی در استان اصفهان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته و دراین شاخص به رتبه اول کشوری دست یافته است.

سردارآقاخانی تصریح کرد: در کشفیات سرقت نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد افزایش رخ داده است و در بحثکشف قتل با افزایش ۴۵ درصدی کشفیات مواجه بوده‌ایم و افزایش ۸۵ درصدی شاخص جرایم خشن و مهم نشان از تلاش و کار عملی پلیس دارد.

وی با اشاره به اجرای ۷۴ عنوان طرح عملیاتی و می‌دانی پلیس در سال جاری گفت: ۲۷۰ طرح جهت پاکسازی معتادان در محلات اجرا شده است.

سردار آقاخانی اذعان داشت: در سال ۹۳ فعالیت‌ها و وظایف نیروی انتظامی به سه حوزه ترافیکی، امور انتظامی درون شهر‌ها و بحثانتظامی تقسیم شده است.

وی برخورد با سرقت‌های خرد، برخورد با سارقان به عنف و جرایم خشن، بالا بردن شاخص کشفیات ۶۵ درصد، مباره با پخش کنندگان خرد مواد مخدر درمحلات، مبارزه با معتادان ولگرد با اجرای طرح آرامش ۵ در محلات، ادامه مبارزه با باند‌های موادمخدر، ارتقا سطح امنیت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اخلاقی، مقابله با مفسدان اقتصادی و باندهای برهم زننده نظم اقتصادی، برخورد با تجهیزات ماهواره، برخورد با ارازل و اوباش در سه سطح، ساماندهی حمل و نقل استان و اجرای طرح‌های ترافیکی شهر را از برنامه‌های سال آینده بخش برون سازمانی نیروی انتظامی برشمرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به اجرای طرح مکنا در کلانتری‌های استان به منظور بازسازی این پاسگاه‌ها در زمینه فرآیندی، خوش آیندی و محیط و فیزیک، برای بالا بردی کیفیت کلانتری‌ها بیان داشت: ۶کلانتری در این زمینه بازسازی شده و اجرای این طرح برای۲۰ کلانتری در سال جدید در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی ارتقا تعالی رفتار سازمانی کارکنان، تعامل بامراکز علم و دانشگاه‌ها در ماموریت‌های ناجا ساماندهی و اجرای طرح پلیس افتخاری، اجرای طرح بصیرت برای ارتقای فرهنگ کارکنان نیروی انتظامی و حفظ یک جز از قرآن کریم توسط ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان نیرو و خانواده آنان به نیت ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید اصفهان را از برنامه‌های سال آینده این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی استان برای کاهش تلفات تصادفات در ایام نوروز سال ۹۳،۲۰ایستگاه امنیت سلامت در مسیرهای ورودی استان راه اندازی کرده است که ایستگاه جاده نطنز - کاشان روز ۲۸ اسفند ماه افتتاح خواهد شد.

فرمانده انتظامی نیروی انتظامی استان از آمادگی ۶ هزار نفر از کارکنان نیروی انتظامی برای خدمت به مسافران نوروزی در قالب طرح‌های ترافیکی و امنیتی خبر داد و افزود: ۴ اتوبوس به صورت شناور برای انجام مشاوره و تفریح کودکان آماده خدمت رسانی در چهار مسیر ورودی استان آماده خدمت به مسافران نورزی است.

وی در پایان افزود: خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخر سال را برخورد قاطع با متعرضان به اموال مردم و دولت و نیز کسانی دانست که اقدام به مسدود کردن خیابان کرده و آرامش مردم را از بین برده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز