خبرگزاری کار ایران

کارشناس مسئول امور کتابخانه‌های استان اصفهان خبر داد:

اتصال ۳۴ کتابخانه عمومی استان اصفهان به نرم افزار سامان

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۰۵۰

نرم افزار سامان(سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور) در ۳۴ کتابخانه عمومی استان اصفهان فعال شده و خدمت رسانی کتابخانه ها از طریق این نرم افزار انجام می شود

ایلنا: کار‌شناس مسئول امور کتابخانه‌های استان اصفهان در خصوص نرم افزار جدید کتابخانه‌های عمومی اظهار داشت: نرم افزار جامع مدیریت کتابخانه‌ها، توسط اداره کل فناوری اطلاعات و با همکاری اداره کل امور کتابخانه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با هدف رفع مشکلات کتابخانه‌های نهاد در بهره گیری از نرم افزار کتابخانه‌ای و به منظور پیاده سازی یک سیستم جامع، تحت وب، یکپارچه و متمرکز مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور طرح ریزی و پیاده سازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سیروس امیدی فر افزود: در حال حاضر ۳۴ کتابخانه از ۱۶۱ کتابخانه نهادی استان اصفهان به این سامانه یکپارچه متصل شده‌اند و فرایند اتصال سایر کتابخانه‌های این استان به صورت گام به گام و به موازات توسعه و بهبود سامانه به پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۱۶ کتابخانه دیگر این استان به نرم افزار سابق مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور(پیام) متصل هستند گفت: تا پایان سال جاری تمامی کتابخانه‌های استان به نرم افزار جدید مجهز می‌شوند.

این کار‌شناس تصریح کرد: با استفاده از سامانه جدید می‌توان هر کتابخانه‌ای را در هر نقطه از کشور که دسترسی به اینترنت مناسب دارند، در کوتاه‌ترین زمان به نرم افزاری جامع و در عین حال متناسب با نیازهای یک کتابخانه عمومی و کاربران آن مجهز کرد.

امیدی فر گفت: این سامانه، به عنوان شبکه جامع کتابخانه‌های عمومی کشور، امکان امانت، عضویت، و جستجو در کلیه کتابخانه‌های موجود در شبکه را برای کاربران خود به سهولت فراهم می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز