خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد زکات اصفهان مطرح شد:

پرداخت زکات در استان اصفهان شتاب گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۰۲۶

استانداری اصفهان در سال آینده متعهد است ۷۰۰ میلیون تومان برای کمک به فقرا و محرومان استان اصفهان اختصاص دهد.

ایلنا: استاندار اصفهان در جلسه ستاد زکات که با حضور حضرت آیت اله طباطبایی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار شد، هزینه کردن زکات برای محرومان و فقرا را از اولویت‌های مسئولین زیربط برشمرد و ادامه داد: اولویت هزینه کردن زکات باید برای کمک به فقرا و به نفع محرومان جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی باید در اولویت‌های بعدی باشد، چرا که خود دولت موظف به انجام پروژ‌های عمرانی است گفت: استانداری اصفهان از هیچ کمی به نفع محرومان دریغ نمی‌کند و مدیریت استان در سال آینده ۷۰۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان و فقرا اختصاص می‌دهد که به نفع محرومان هزینه شود.

وی از پیشنهاد استفاده از مبلغان مذهبی برای ترویج این فریضه الهی در بین مردم استقبال کرد و افزود: این امر به خصوص در روستاها بسیار پسندیده است.

آیت‌الله سید یوسف‌طباطبائی‌نژاد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اولویت زکات باید برای رسیدگی به فقرا هزینه شود؛ اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها جهت تشویق و ترغیب به امر زکات را بسیار قابل اهمیت و موثر دانست و بیان داشت: باید زکات جمع‌آوری شده هر منطقه برای فقرای همان محل اعم از روستا و شهر هزینه شود.

نماینده ی ولی فقیه در استان با بیان اینکه پرداخت زکات باید بین مردم بیشتر نهادینه شود، از افزایش پرداخت زکات در استان نسبت به گذشته خبر داد و افزود: فاصله زکات پرداختی استان اصفهان در سال‌های گذشته نسبت به سایر استان‌ها بسیار کم بود، اما این روند اکنون شتاب گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز