خبرگزاری کار ایران

در سیزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان:

فولاد مبارکه اصفهان موفق به دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۶۱۹

شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای سومین سال، موفق به دریافت گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شد

ایلنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت در سیزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: باید دستورالعملی تهیه شود که افراد ممتاز در رعایت حقوق مصرف کننده از تسهیلات ویژه‌ای برخوردار شوند و در این زمینه با برخی دستگاه ها مانند بانک مرکزی هماهنگ می‌کنیم که مانند بقیه کشورها امتیازاتی را به دهند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمدرضا نعمت زاده افرود: در حمایت از حقوق مصرف کننده اصل اختیار باید درنظر گرفته شود و این میسر نمی‌شود مگر با وجود رقابت و رقابت در گرو کمیت است و اگر کمیت نباشد صادرات نخواهیم داشت.
وی اذعان داشت: نکته دوم در احقاق حقوق مصرف کننده آن است که بتواند انتخابی بر مبنای اطلاعات داشته باشد و در واقع اطلاعات گیری از کالا و خدمات حق مردم است.
مدیر پشتیبانی فروش و بازاریابی فولاد مبارکه گفت: ارزیابی شرکتها در این همایش، ‌ براساس رعایت شاخص‌های حمایت از حقوق مصرف کننده از طرف تولید‌کنندگان کالا و خدمات بوده که مهمترین شاخص‌ها، کیفیت، قیمت و خدمات مناسب می‌باشند و بنگاه اقتصادی بایستی بتواند محصول یا خدماتی را ارائه نماید که دارای مزیت رقابتی بوده و بطور مستمر خود را بهبود دهد.
مهدی دانش تصریح کرد: نتایج رضایتمندی مشتریان شرکتها، در ارزیابی آنها تاثیر بسزایی داشته و این واحد تلاش خواهد کرد تا با اندازه‌گیری مستمر رضایتمندی مشتریان و تسری نتایج آن به کلیه واحدهای مرتبط، ‌ اقدامات اصلاحی و بهبود مورد نیاز در سازمان انجام داده تا منجر به بهبود مستمر رضایتمندی مشتریان شود.
وی افزود: طبق آیین نامه سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان، امتیاز شرکتها تنها ملاللک عمل دریافت جوایز نبوده و به اجبار هر شرکت می‌بایست برای دو سال متوالی و یا سه سال غیر متوالی در این جایزه شرکت نماید تا بتواند به مراحل بعدی ارتقاء یابد، لذا امیدواریم با هدف‌گذا انجام شده در معاونت فر، بتوانیم در سال آتی جایزه تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز